Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp helt klart. .Mi fikk utslett og vondt i magen av nan. Men så fort vi skiftet til hipp var alt tipp topp! Jeg skal også ha nødløsning med hipp klart hjemmeJeg skal ha litt kriseerstatning hjemme i tilfelle ammingen ikke går min vei. Vet jeg kjøpte hipp og var fornøyd med det sist. Noen grunn til å ikke kjøpe det denne gangen?
Det tenkte jeg sist også, helt til jeg fødte midt i påsken og det var veldig vanskelig å oppdrive. Påsken er sent i april i år så jeg tar ingen sjanser på gjentakelseLille fikk Nan på sykehuset siden det tok så lang tid før melken min kom at lille begynte å bli utsultet. Vi spurte hva de hadde gitt slik at vi kunne gi dersom jeg gikk lenge med lite melk, og der ga de Nan. Så vi kjøpte Nan, men brukte det aldri, så vet faktisk ikke. Tenker at skulle det bli behov for mme, så kjøper enten sambo det før vi kommer hjem eller vi stopper på butikken på veien hjem.
Heldigvis søndagsåpent butikker i hopetall rundt oss og på veien hjem fra sykehuset, så forhåpentligvis går det greit Heldigvis har ikke jeg termin før 13. Mai så kommer baby i påska, så er det jo omtrent 3-4 uker før termin og da regner jeg med at vi blir på sykehuset litt ekstra.Det tenkte jeg sist også, helt til jeg fødte midt i påsken og det var veldig vanskelig å oppdrive. Påsken er sent i april i år så jeg tar ingen sjanser på gjentakelse
Ja men da skjønner jeg. Her er knapt nok bensinstasjonene oppe. Vi bor litt forskjellig til. Glemmer det jeg. Jeg har jo 3. Mai så faren er absolutt til stedeHeldigvis søndagsåpent butikker i hopetall rundt oss og på veien hjem fra sykehuset, så forhåpentligvis går det greit Heldigvis har ikke jeg termin før 13. Mai så kommer baby i påska, så er det jo omtrent 3-4 uker før termin og da regner jeg med at vi blir på sykehuset litt ekstra.
Av og til er det litt lett å glemme her inne at ikke alle har termin samme dag, men at det faktisk er 31 dager i mellom alle sammen Det er nok absolutt en mulighet for et aprilbarn på det daJa men da skjønner jeg. Her er knapt nok bensinstasjonene oppe. Vi bor litt forskjellig til. Glemmer det jeg. Jeg har jo 3. Mai så faren er absolutt til stede
Håper jo jeg ikke trenger de da. Men kjekt i tilfelleDette er sykt induviduelt, ikke til å bli klok på. Min gulpa opp alt han hadde med hipp, men vart litt hard i magen av vanlig nan, men Nan H.A var mild mot magen
Her må du egentlig bare kjøpe en pakke og se hvordan babyen reagerer igrunn.