HIPP eller NAN?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Gutten vår får NAN HA1. Jeg synes rett og slett ikke han er fornøyd etter måltidene. Enten må han ha mer mat (til tross for at han allerede spiser mer enn det som står anbefalt på pakken) eller så virker det som ikke magen er helt i vater.
 Noen ganger finner jeg ikke ut hva det er, generell misnøye etter han har spist. Vurderer å bytte til Hipp, ser rundt omkring på andre gamle tråder at mange har fått mere fornøyde babyer enn da de ga NAN. Hva bruker dere?
 
Vi har gått over til HIPP,og har fått en helt ny gutt! :) Så kommer absolutt til å fortsette på det merket. Litt dyrere enn NAN.. Men husk at rema 1000 har momsfritt på økologisk barnemat :)
 
vi bruker småfolk=) er kjempe fornøyd!
 


Mona=) skrev:
vi bruker småfolk=) er kjempe fornøyd!



Prøvde den også,men gutten var ikke fornøgd med den.. men man må jo bare prøve seg frem. Vet om mange som er fornøgd med collett også :)
 
Visst det virker som om han ikke blir mett av NAN ha1 så ville jeg ikke prøvd HIPP..
Min lille gutt har hatt mye vondt i magen så vi har prøvd mye forskjellig,blant annet HIPP,NAN,NAN Ha1 og nå collett..

NAN fikk han veldig hard mage!
HIPP mettet ikke skikkelig så han ville ha mat hver 1 1/2 time (når han våknet HYLSKREIK han fordi han var så sulten)
NAN Ha1 fungerte litt bedre,men fortsatt hard i magen
Byttet tilslutt til collett og etter 3 flasker og 1 bæsjebleie hadde vi en ny gutt:)

Men så er jo de små forskjellige og reagerer forskjellig og da :) Men det er iallefall vår erfaring:)
 
Våres frøken sliter med magen. Vi. Bruker nan nå, men vurderer bytte over til hipp. Har prøvd å undersøke etter både småfolk og collett men finner det ikke noe sted. Fant småfolk sini en meny butikk i Bærum, mende hadde kun to pakker igjen, og resten hadde gått ut på dato. Hvor kjøper dere eventuelt collett og småfolk?
 


mayaen80 skrev:
Våres frøken sliter med magen. Vi. Bruker nan nå, men vurderer bytte over til hipp. Har prøvd å undersøke etter både småfolk og collett men finner det ikke noe sted. Fant småfolk sini en meny butikk i Bærum, mende hadde kun to pakker igjen, og resten hadde gått ut på dato. Hvor kjøper dere eventuelt collett og småfolk?


Vi kjøper på meny,men har og kjøpt på noen rema 1000 butikker!
Koster ca det samme som NAN..
 
Vi bruker Hipp Combiotik(?). Collett funker også fint her i gården. Nan får han hard mage av, og Småfolk synes jeg gir ekkel ånde (spy-aktig). 
 


Sjakkruta skrev:
Vi bruker Hipp Combiotik(?). Collett funker også fint her i gården. Nan får han hard mage av, og Småfolk synes jeg gir ekkel ånde (spy-aktig). 



Hva er forskjellen på den og "vanlig" HIPP?
 


Sunshine_85 skrev:
Visst det virker som om han ikke blir mett av NAN ha1 så ville jeg ikke prøvd HIPP..
Min lille gutt har hatt mye vondt i magen så vi har prøvd mye forskjellig,blant annet HIPP,NAN,NAN Ha1 og nå collett..

NAN fikk han veldig hard mage!
HIPP mettet ikke skikkelig så han ville ha mat hver 1 1/2 time (når han våknet HYLSKREIK han fordi han var så sulten)
NAN Ha1 fungerte litt bedre,men fortsatt hard i magen
Byttet tilslutt til collett og etter 3 flasker og 1 bæsjebleie hadde vi en ny gutt:)

Men så er jo de små forskjellige og reagerer forskjellig og da :) Men det er iallefall vår erfaring:)

Altså, jeg er ikke sikker på dette med mettheten. For noen ganger er han meget fornøyd etter måltid, andre ganger ikke. Det har vært flere ganger hvor han ikke har villet ha mer mat enn at han har villet det. Bare en tanke som slo meg ista. Vi får prøve og se. Greit å vite om din erfaring ift det :)
 


Sandbakk skrev:


Sjakkruta skrev:
Vi bruker Hipp Combiotik(?). Collett funker også fint her i gården. Nan får han hard mage av, og Småfolk synes jeg gir ekkel ånde (spy-aktig). 



Hva er forskjellen på den og "vanlig" HIPP?

Lurer jeg også på...
 
Back
Topp