Hinneløsning

Jeg har mageknip - merker tak i rygg og mage, men de er veldig uregelmessige. Regner med at jeg vil trenge en stripping til for å få fortgang på dette. Jeg tror fra sist at jeg har en litt sta kropp, hehe

Korleis går det med deg?

Min JM sa at stripping ikke hadde noe for seg før man var klemt til termin. Sist gikk jeg på en annen HS og JM der strippet meg da jeg var 39+1. Da jeg fortalte det til hun JM jeg har nå så var det tydelig at hun var litt "oppgitt" over det for det hadde "ingenting for seg".
Har altså ikke den store forhåpningen.
Ja vel. JM din høres litt sur ut :)

Korleis går det med deg?
Masse kynnere og maserier. Skal på UL på sykehuset i morgen. Er spent på hva som vil skje videre. Var jo ikke moden på onsdag, så får se om strippingen har virket. Oppdaterer i morgen :D

Tja, ikke overpositiv og "hjelpsom" i alle fall :)
Da kan du hilse JM og si at jeg har fått mer åpning og blitt mer moden siden sist stripping på onsdag. Ble sjekket i dag :)

Jeg spurte om hun kunne sjekke modning i dag på kontroll 37+5. Hun svarte nølende at hun kunnnnnne sjekke, men pleide ikke hvis ikke det var noen grunn til det. Ble med det, så vet lite om status. Spurte fint om jeg kunne få en "ekstra" kontroll i neste uke (vet ikke om det er ulik praksis på slikt for sist var jeg på kontroll både uke 38,39 og 40 uten at jeg ba om det). Måtte legge vekt på at det var viktig for meg for å holde kontroll på nervøsiteten/angsten jeg kjenner på i forbindelse med fødselen. Fikk det, men siden det var hos en annen JM så laget hun et forklarende notat på hvorfor hun hadde satt opp denne ekstra timen, som om det måtte dokumenteres for å være akseptert. Virker litt rigid denne HS kjenner jeg.

Åh blir så oppgitt av disse jordmødrene som ikke vil sjekke modning eller strippe for å hjelpe etter uke 37 når man ber om det selv.
Hadde en jordmor som nektet å gjøre det,men har endelig en annen nå som gjør det og har sjekket modning og strippet meg 3 dager på rad nå.
Så nå er det endelig godt med åpning og kanskje litt "modningsmiddel" fra mannen hjelper mer på :p

Jeg ble strippet på ahus idag av legen på overtidskontrollen. Hun sa de ikke visste om det hjalp eller ikke, men kunne gjøre det om jeg ville. Har ikke merket noen effekt i form av modningsrier hittil, men...

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg ble strippet på Ullevål i dag og har time igjen neste uke. Ny UL og stripping. Her har jeg hatt en del vonde maserier og en liten del av slimproppen gikk. Har alltid tenkt at det vil ta en del strippinger til før jeg går i fødsel. Så blir spennende å se om jeg har blitt mer moden og fått større åpning neste uke.

Back
Topp