Jeg har mageknip - merker tak i rygg og mage, men de er veldig uregelmessige. Regner med at jeg vil trenge en stripping til for å få fortgang på dette. Jeg tror fra sist at jeg har en litt sta kropp, hehe
Korleis går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har mageknip - merker tak i rygg og mage, men de er veldig uregelmessige. Regner med at jeg vil trenge en stripping til for å få fortgang på dette. Jeg tror fra sist at jeg har en litt sta kropp, hehe
Ja vel. JM din høres litt sur utMin JM sa at stripping ikke hadde noe for seg før man var klemt til termin. Sist gikk jeg på en annen HS og JM der strippet meg da jeg var 39+1. Da jeg fortalte det til hun JM jeg har nå så var det tydelig at hun var litt "oppgitt" over det for det hadde "ingenting for seg".
Har altså ikke den store forhåpningen.
Masse kynnere og maserier. Skal på UL på sykehuset i morgen. Er spent på hva som vil skje videre. Var jo ikke moden på onsdag, så får se om strippingen har virket. Oppdaterer i morgenKorleis går det med deg?
Tja, ikke overpositiv og "hjelpsom" i alle fallJa vel. JM din høres litt sur ut![]()
Da kan du hilse JM og si at jeg har fått mer åpning og blitt mer moden siden sist stripping på onsdag. Ble sjekket i dagTja, ikke overpositiv og "hjelpsom" i alle fall![]()