Mange som har fått det? Hadde alle effekt av det?
Hvor lang tid tok det før ting begynte å skje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange som har fått det? Hadde alle effekt av det?
Jeg synes ikke det var så veldig vondt egentlig, bare ubehagelig. Men har hatt mye grafsing oppi der i forbindelse med ufrivillig barnløshet, så mulig jeg er litt immun. Haha! Bare viktig å slappe av, så går det nok fintHos meg var det gyn på klinikken som gjorde det etter vektestimering. Kjedelig at det ikke funket, men settes igang i morgen så sånn sett er det ikke veldig kjipt, selv om jeg hadde håpet kroppen ville ordne opp selv
![]()
Kan man ringe sykehuset og be om å få komme inn for å sjekke modning og eventuelt stripping/hinneløsning eller må man vente til man skal på kontroll?
Er 41+0 i dag, ingen som har sjekket modning på meg så langt, og jeg skal ikke på overtidskontroll før på julaften, men jeg er så desperat etter at noe skal skje nå, så jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Ble også gjort det samme idag og kommet en del blod og slim i ettermiddag kveld!! Vi får krysse fingrene for at det hjelper på å modnes for oss over natta!!! Slik at vannet bare kan tas i morgen!! Når skal du inn? Skal inn kl 8 her!Ble strippet i dag. Legen trodde neppe det holdt for å starte fødsel, men kanskje det ville hjelpe på modningsprosessen for mulig igangsettelse i morgen. Foreløpig har jeg kun kynnere hele tiden og blødning. Men sikkert fint mtp modning![]()
Ble også gjort det samme idag og kommet en del blod og slim i ettermiddag kveld!! Vi får krysse fingrene for at det hjelper på å modnes for oss over natta!!! Slik at vannet bare kan tas i morgen!! Når skal du inn? Skal inn kl 8 her!
TakkLykke til begge to!