Hinkehopp/ jentehopp

Sjakk Matt

Betatt av forumet
Når starter barn med dette? Mener jeg hadde det da jeg gikk barne og ungdomsarbeider, og det er leeeeenge siden. Men mener å huske at det sto at det var fra fire(-fem)-årsalderen...?!??

Tror du husker ganske rett for ei nabovenninne hadde vært med datter på kontroll når hun var ca 4 år... Da tok de hinke-testen :D
(men jeg er ikke et leksikon i  saken)

Ikke direkte hinking .... Men slike hopp som Pippi Langstrømpe tar støtt. Vanskelig å forklare.

Kanskje det er svikthopp det heter?

Mener du hoppe paradis? Sånn som man tegner opp på bakken og hopper i ruter osv med en stein man kaster?

Eller er jeg på bærtur nå? Var hvertfall det første jeg tenkte når jeg leste overskriften :)

Triiny skrev:
Mener du hoppe paradis? Sånn som man tegner opp på bakken og hopper i ruter osv med en stein man kaster?

Eller er jeg på bærtur nå? Var hvertfall det første jeg tenkte når jeg leste overskriften :)

Nei, det er ikke det å hoppe paradis! Det er slik at man hopper med samme for to ganger fremme, også skifter man... Tror ikke det blir lettere å forstå nå, men som sagt Pippi gjor det også så jeg en reklame i går med en jentunge som også gjorde det. Synd at jeg ikke husker reklamen:)

Back
Topp