HIN1 Vaksina

MammaTilEmilie

Gift med forumet
vet dere er lei av dette nå men testet E me egg i dag og har ikke fått noen reaksjon så kommer nok til og vaksinere henne imorgen..

åssen har deres små reagert på den?

ORIGINAL: Rebbie

Min sønn fikk den i går, han har ikke reagert i det hele tatt... [:)]

Jeg derimot[:'(] Hatt helt opp i 40 i feber, vondt i armen, hodepine+++

uff.. det hørtes ikke godt ut[&:]

dytt

Snuppa mi på 1,5 fikk den i forigårs. Hun fikk litt feber i går kveld, men ikke høy (38). Litt feber i dag og, men hun er i super form. Ellers har hun vær mye våken om natten etter hun fikk vaksina.

Sande har fått litt vondt i armen bare men ikke noe mer.. tok den i går! jeg har hatt ganske vondt i kroppen i dag og frysi mye men bedre nå [;)]

Her får alle de små stikk i låret her.. Har ikke merket noe på at hun har hatt vond på stikkstedet heldigvis :)

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Mazarin

Snuppa mi på 1,5 fikk den i forigårs. Hun fikk litt feber i går kveld, men ikke høy (38). Litt feber i dag og, men hun er i super form. Ellers har hun vær mye våken om natten etter hun fikk vaksina.

Søvnløshet er visstnok et vanlig symptom. Var ei dame som ikke hadde fått sove på 5 netter.

Tanta mi har ikke sovi på 3 uker hu[:-] og ja, etter at hun tok vaksina, samme dag begynte det.

ORIGINAL: Agrestic1

ORIGINAL: Mazarin

Søvnløshet er visstnok et vanlig symptom. Var ei dame som ikke hadde fått sove på 5 netter.

Tanta mi har ikke sovi på 3 uker hu[:-] og ja, etter at hun tok vaksina, samme dag begynte det.

Og alt ved denne er fremdeles heeelt harmløst...
Håper det ordner seg for tanta di!!

Hu fikk akutt hjertebank og åndenød 5 min etter stikket, det ble vurdert adrenalin men hu kom til seg selv ved hjelp av oksygen, heldigvis. Hu har også følt seg veldig uggen siden. Sånn går det når de klarer å skremme fanden på flatmark, folk blir hysteriske og vil stå først i køen. Men hu angrer hu ja...jaggu godt jeg snart er 60år sa hu så slipper jeg kanskje å oppleve verre sen-bivirkninger av dette eksperimentet

Back
Topp