Himmelseng

Tessa_26

Glad i forumet
Er det bare jenter som kan ha himmelseng!
Jeg mener begge kan ha, men mannen min er ikke helt enig!
Hva sier dere?!

Er selv litt motstander av himmelseng i betydningen "sukkersøtt draperi i tynne stoffer over vugge", men ser ingen grunn til at det ikke kan brukes til gutt.
Bare ikke bruk rosa stoff til hans. [;)]

~Rosinbolla~, er enig i at Ikea har flere kule "tøffe" ting til å ha over sengen, og kommer muligens til å skaffe noe derfra når poden blir større.
Men trenger egentlig ikke noe "i veien" over senga når høye meg og mannen skal løfte junior. [;)]

Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha noe over senga enda, men jeg ser for meg at det kan bli litt mer intimt for baby, litt lettere å falle til ro.. De har jo ikke helt evnen til å fokusere så tidlig, så det kan være greit med noe "nært" på en måte...

Jeg mener at de fint kan brukes til både gutt og jente!

Men jeg kommer IKKE til å bruke noe sukkersøtt blondegreier, uansett om det blir jente eller gutt, jeg skal se hva jeg finner av fine stoffer, og få svigermor til å sy de til meg. [:D]

jeg skal ha skikkelig sukkersøtt rosa hvit blonde kaniner hjerte opplegg himmel til jenten min.. *fnis* vet ikke hva jeg skal ha enda, men skal ha himmel ihvertfall.

Jeg mener at gutte babyer fint kan ha himmel, som er ganske anonymt, eller guttete selvfølgelig, men bare i babyfasen, men det er min mening ihvertfall [:)]

æ mene man kan bruke det til både gutt å jente..

vi brukte det til oliver helt fra han va nyfødt å han va mye mer trygg i senga si når himmelen var over enn når den ikke va dær.. så vi kåmmer til å ha det til neste åsså for "tryggheten" sin skyld å fårdi æ syns det e litt søtt... [:D]

Jeg blir å bruke det til guttene mine...syns ikke det har noe med kjønn å gjøre jeg da...[:D]

Jeg synes man kan ha det til både gutt og jente. Den som rosinbolla la ut passer jo ypperlig til gutt.
Vi skal ha himmelseng til jenta vår. Jeg ville nok hatt det dersom vi skulle hatt gutt også. [:)]

Back
Topp