Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette var utrolig trist,det river i hjertet å lese hva du har vært gjennom. Jeg mistet min første skatt for 10mnd siden og vet hvor umenneskelig det er å måtte føde sitt døde barn. Håper du blir tatt godt vare på av helsepersonell og alle rundt deg. Tiden som kommer blir nok veldig brutal, jeg husker bare bruddstykker av tiden etter fødsel. Så mange valg en må ta, valg en aldri kan forbrede seg på. Ta deg tid og ta hensyn til deg selv og dine behov!Da har lille Noah kommet til verden, helt aldeles nydelig og fredfull! Han har vært helt frisk og det va dessverre morkaka som sviktet igjen da må jeg bare få igjen ønske dere alle et fint svangerskap visere og lykke til med fødsel [emoji813]red
Ønsker deg så evig mye lykke fremover [emoji173]Da har lille Noah kommet til verden, helt aldeles nydelig og fredfull! Han har vært helt frisk og det va dessverre morkaka som sviktet igjen da må jeg bare få igjen ønske dere alle et fint svangerskap visere og lykke til med fødsel [emoji813]red
Da har lille Noah kommet til verden, helt aldeles nydelig og fredfull! Han har vært helt frisk og det va dessverre morkaka som sviktet igjen da må jeg bare få igjen ønske dere alle et fint svangerskap visere og lykke til med fødsel