Himmelens nye engel

Kmasa

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
da ble det dessverre min tur å melde meg ut her, hjertet til min lille Noah stoppet opp i natt dessverre :( så nå blir det fødsel i løpet av helgen og begravelse i løpet av neste uke :( lykke til alle dere andre, og håper dere får fine fødsler og koser dere med babyene deres! Ikke ta det for gitt værtfall, for det føler jeg at jeg har gjort! Så lykke til :Heartred

Så trist å lese! [emoji174] ta godt vare på hverandre [emoji173]️ [emoji173]️[emoji173]️

Så trist [emoji174] [emoji173]

Å, kjære deg! :(

Dette var helt forferdelig å høre. Alt du har vært gjennom i dette svangerskapet, og så ender det slik... Tenker på deg og lille Noah :Heartblue Lykke til med fødselen og med å følge din lille gutt til graven :crybaby2

Uff! Så ufattelig trist :Heartblue

[emoji174] Så forferdelig trist å høre... [emoji17] Ta vare på hverandre.

Stor klem til deg. Det er et helvete du skal igjennom nå, men vit det at det blir bedre selv om det i perioder ikke virker slik.
Lub kan være en god ressurs etterhvert.
Send gjerne en PM om du ønsker å prate med noen som har vært igjennom det å miste og begrave barnet sitt.

Åh, herlighet - nei... Ble helt på gråten her. :( Det var ufattelig leit at du måtte oppleve dette, i tillegg til at det allerede har vært tøft for deg så langt. Håper inderlig at det vil gå bra med deg etterhvert som tiden går og forhåpentligvis vil være til hjelp for å døyve alt det vonde.

Sender deg mange støttende tanker og klemmer - ta godt vare på deg selv. :Heartred

Dette var hjerteskjærende å høre!! Kan ikke forestille meg hvor vondt du har det nå:Heartred
Ta vare på hverandre, sender deg varme klemmer :Heartred

Forferdelig trist å høre:(lykke til i den tunge tiden..sender en stor klem

Så ufattelig trist å lese! Stor klem til deg ❤
Kan jeg spørre hvordan du fant det ut? Så forferdelig :(

Så ufattelig trist å lese! Stor klem til deg ❤
Kan jeg spørre hvordan du fant det ut? Så forferdelig :(

Hadde morkakesvikt ved forrige svangerskap som førte til at sønnen min ble prematur, så når jeg denne gangen begynte å kjenne mindre liv tok jeg kontakt med føden først på onsdag nå og det var det godt med liv og fine hjerteslag så jeg skulle bare inn på en ekstra kontroll i dag og da viste det seg at hjertet stoppet i går på kvelden en gang.. :( var hos jordmoren i går ved 14 tiden og da hørte vi og kjente kjempe fine bevegelser og hjerteslag :(

Sender deg verdens største klem :Heartbigred

Husk å ta vare på hverandre i den tøffe tiden :Heartred

Back
Topp