Himmelen ;-)

Maja86

Elsker forumet
Klarte ikkje holde meg lenger. Måtte prøve doppleren for å høre om eg kunne finne/høre lille bønna i magen, regna eigentleg ikkje med å finne nåke enda. Sist hørte eg når eg var 9+4, er 9+1 i dag. Og jaggu fant eg den lille bønna, hjerte raste avgårde:-) super herlig lyd!!!! <3 <3

Last edited:
Så herlig! Klarte ikke dy meg og bestilte en doppler selv i går. Regner med den er her om en dag eller to, og da bikker jeg 9 uker jeg også. Er veldig usikker på om jeg tør å prøve den enda :nailbiting: Men nå har jeg ikke hatt noen UL enda, så det frister veldig...

Så koselig :) gjorde det samme i dag og vi hørte den :D deilig å høre at noe lever der inne.

Klarte ikkje holde meg lenger. Måtte prøve doppleren for å høre om eg kunne finne/høre lille bønna i magen, regna eigentleg ikkje med å finne nåke enda. Sist hørte eg når eg var 9+4, er 9+1 i dag. Og jaggu fant eg den lille bønna, hjerte raste avgårde:-) super herlig lyd!!!! <3 <3
Hvilken doppler har dere og hva koster en sånn?

Hvilken doppler har dere og hva koster en sånn?
Den eg har heiter Mas Baby Watcher, er ganske lik som jordmor og lege har og den viser antall hjerteslag. Denne kjøpte eg "brukt" på finn for 6 år siden, og er like god. Men veit dei fleste andre har Angelsound, den får eu fleire varianter og forskjellige priser. Er vell frå 395kr å oppover.. :-)

Jeg kjøpte en brukt Sonoline B Fetal Doppler på Finn for 300kr. Satser på den gjør jobben ;)

Jeg kjøpte en brukt Sonoline B Fetal Doppler på Finn for 300kr. Satser på den gjør jobben ;)
Det gjorde den! :D
9+0 i dag og fikk høre det lille hjertet dunke i full fart!

Back
Topp