Himmel og hav....

Joyfull

Elsker forumet
Julibarna2014
Jeg KJEDER meg [8D]

Fler som gjør det?

Forslag til hva vi kan gjøre..?! (Ikke escape, er helt firkanta i øya etter forrige runde..) [:D]

Holder på å bli gal av escape nå, hehe. Får ikke til![:o]

Jaa, jeg har ikke tålmodighet til escape... I løpet av fem min starter jeg å jukse.. [:D]

Går den på tv eller? Hmm.. Har på cold case i bagrunnen her vi, men.. Følger ikke med..

Er sååååå gira, og tenker BARE på baby [8D] (Kanskje jeg skal gå meg en tur å roe ned energi nivået [:D])

Jukser jeg også Men nå vet jeg ikke hvordan jeg skal jukse mer[&o]

Det går i Cold Case her også, men jeg har sett den episoden før[:'(]

Ser at det ikke er så lenge til du kan teste nå! Spennende![:D]

Du kan jo se den walktrougen eller hva d heter [:D] Det jeg gjør.. Hehehe.. (fy meg... ) [8D]

Jaaa, tickern er litt feil... [:D] FM i MORGEN [8D] Mn hadde negativ test idag da... Så bare venter på TR nå [8D] (Har verken trodd eller følt at jeg var gravid, før jeg fikk "EL slim" for noen dager siden.. Nå tenker jeg mer og mer på det.. hehehe.. )

hei alle sammen[:D] bra jeg ikke er den eneste her inne som kjeder meg[:D]
jeg har bad boys2 i bakgrunnen, sambo ser på den mens jeg er inne her[:D]
ser at allle snkker om ecsape, sikkert dumt spm ,men hva er det[&:]

Har prøvd det, men funka ikke helt[&:]

Ååå, krysser fingrene for deg da![:D] Har nettopp begynt på ny pp jeg så.. Håper[:D] Men lenge å vente til FM nå[&:]

Jeg ser litt, setter på pause, utfører, ser mer.. osv [8D] 

Escape er spill.. Du skal komme deg ut av et rom ved å klikke på og sette sammen forskjellige ting.. :) Finner f eks en nøkkel, som åpner en safe, så en nøkkel inni der igjen til en dør.. :)

Jaaa, er veldig lenge å vente mellom slagene syns jeg! Ennå er vi nettopp starta med prøvinga [:D] Men jeg gleder meg i to perioder, først til EL, så til TR.. :) Så er det bare å leve som normalt i mellom.. hehe

Jaa, nå fikk jeg det til! Selv om det fortsatt var en kode der jeg ikke skjønte noe av selv om de viste det[:o]

Ja, det blir at jeg gleder meg i to omganger liksom. Jeg synes perioden mellom el og fm er sååå mye lenger enn før el! Sikkert fordi mens dagene tar opp nesten halvparten av tiden...

Hehe.. Ja, enig!
Særlig når det er bare noen dager igjen til FM.. [8D]
Da begynner jeg å se etter tegn.. På at TR kommer, eller på at hun ikke kommer.. Hehe..

Og når det da IKKE er tegn på at hun kommer.. Da blir jeg stressa! [8D] hehe... Hva skjer nå, hvor blir hu av.. Kan jeg være... gravid?! :P hehe..

(også såå overtrøtt da... [:D] Sorry meg altså.. [:D] )

Back
Topp