Himlingsskjørt med downlights

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Noen som har gjort dette selv eller fått det gjort? Hvor mye sånn ca kostet det?

Mener du sånn?

Vedlegg

• 1369142646222.jpg
    1369142646222.jpg
    18,4 KB · Visninger: 37
Jeg liker det, men jeg vet ikke hva det koster.. mannen min er elektriker. Og 1 etg var ferdig før jeg flyttet inn.

Det er så lekkert! Jeg innbiller meg at selve boksen er ferdigprodusert, men at det må borres hull til spotlightsene?!

kan spørre mnnen min når han kommer hjem også oppdatere jeg deg i kveld :) men jeg trur vel egentlig at det er mannen min som har laget den selv :)

har dere planer om å lage det hjemme hos dere`?

jeg vet ihvertfall at man legger downlightkasser og trekker kabel imellom, før man borrer hull. og at det er en trafo på 3 DL og at man trenger en dimmeaktivator

jeg vet ihvertfall at man legger downlightkasser og trekker kabel imellom, før man borrer hull. og at det er en trafo på 3 DL og at man trenger en dimmeaktivator

Mhmmm.. Med andre ord trenger man en elektriker?! :P Ja, har veldig lyst på. Syns det blir så fint! Samboeren min mener vi skal klare å lage en kasse selv. Jeg er heller skeptisk.. :P

Ja man må ha elektriker. Kassa har man selvfølgelig lov til å lage selv. Eller så må du få en snekker til å lage den.

Back
Topp