Himla unødvendig syns ei da......

ThisIsAnfield

Forumet er livet
når det gjelder underforumet for scrapping![:'(]

Jada, ei vet det allerede er en tråd om det, men ville lage en ny slik at flere ser hva ei mener om saken![8D]

Vi får ta med oss bloggoppdateringstråden og hobbyforumets viktigste tråder inn dit og da, for de er jo like mye for oss scrappere som alle andre og så får de lage underforum for syere, strikkere, heklere osv.[:'(]

Syns faktisk ikke detta var no "koselig" i det hele tatt ei.[:'(]
Føler seg nesten som om at man blir skyvd ut av hobbyforumet på en måte, hvis dere skjønner![:'(]

Det koseligste ei vet er når ei åpner hobbyforumet og ser alle de forskjellige trådene her inne, samme hvilken hobby![;)]

Ei kjæm faktisk ikke til å bruke underforumet!!! Og blir moddene så på offensiven at de flytter alle scrappetråder til underforumet, ja da gidd ei ikke vør her inne lenger![:'(]
Fryktelig synd, for ei stortrives sammen med dere her inne, men syns detta var skikkelig tåplig![:'(]

Så enig. Skjønner ikke poenget med underforumet - det dukker vel snart opp underforum for alle andre hobbyer også; strikking, hekling, spikking, dorullnisser mm...

ja jeg syns også det er helt på trynet! Hvem sitt påfunn er det egentlig? Det har jo vært diskutert her mange ganger, og konklusjonen har jo alltid blitt at det er best som det er (var)...

Jeg er helt enig.. ble småsur faktisk når jeg så det i dag.

Kommer ikke til å poste tråder i det underforumet!!

Fryktelig unødvendig synes jeg også [&:][&o]

Jeg liker mangfoldet her inne og føler faktisk at en god del av oss blir skvist litt ut på sidelinjen!!!!
Ting går i bølgedaler, plutselig masse scrapping, så hekling....så strikking.... og en periode var det masse vognposer og kjoler og nattiser.....MANGFOLD [:)]

Er det plutselig fy fy og poste scrappetråder her i hovedforumet nå eller.....??

Ble litt demotivert nå [&o]

Lurer sånn på hvems ide det varjeg. Har vi tatt så mye plass at vi må ut av hovedforumet nå??

Jeg Skjønte lite hvorfor det plutselig var et underforum kun for scrapping
Jeg har hengt masse på dette forumet i det det siste nettopp pga mangfoldet, at det er forskjellige hobbyer som blir lagt ut bilde av. Jeg syr ikkje, men synes det er kjempegøy å se alt det fantastiske som legges ut. Jeg liker scrappetråder, hekletråder, strikketråder, tegnetråder,fototråder,gjerne smykketråder og ALT som har med hobby å gjøre. Blir jo bare tungvindt om en skal måtte katagorisere og sortere alle innliegg i forskjellige forum.. Kommer ikkje til å bruke underforumet, så om jeg då blir bannet for å legge ut kortene mine her, så er det nok av andre forum å legge ut på. Demotiverende..

ORIGINAL: lille trille09

Fryktelig unødvendig synes jeg også [&:][&o]

Jeg liker mangfoldet her inne og føler faktisk at en god del av oss blir skvist litt ut på sidelinjen!!!!
Ting går i bølgedaler, plutselig masse scrapping, så hekling....så strikking.... og en periode var det masse vognposer og kjoler og nattiser.....MANGFOLD [:)]

Er det plutselig fy fy og poste scrappetråder her i hovedforumet nå eller.....??

Ble litt demotivert nå [&o]

JEg etr såå åenig med dere... lurer på om det er noen som har bedt om dette eller moddene selv som har tatt affere?? [&o]

Er det ikke bare å drite i det og legge inn her i stedet,hvis de fleste vil det? Er jo bare tungvindt og gå inn på et underforum for scrappere,liker og se uansett hva det er,scrapping,hekling,strikking,ja alt det man kan ha til en hobby,blir inspirert av alt og er vel litt teit at BARE scrapping skal ligge på et underforum,hvorfor det??

Slett hele driten spør du meg,men aner ikke hvem som har gjort det,men syntes ikke noe om det,ble litt frekk nå,men må jo få uttrykt meg[8D][8|]

Blir vel ikke akkurat mye aktivitet der oppe.. [8|] Tullete! Jeg kommer til å fortsette å poste alle scrappetrådene mine her på hovedsiden [:)] Sånn har det alltid vært, og sånn håper jeg det alltid kommer til å være [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Blir vel ikke akkurat mye aktivitet der oppe.. [8|] Tullete! Jeg kommer til å fortsette å poste alle scrappetrådene mine her på hovedsiden [:)] Sånn har det alltid vært, og sånn håper jeg det alltid kommer til å være [:)]

sign[:)]

Enig med deg Thisisanfield, helt unødvendig...[:@]
Jeg driver med mange hobbyer jeg. Så hadde vært kjekt å hatt alt på en plass...

Var jo RAMASKRIK da det ble foreslått å lage eget underforum for hekling/strikking for en tid tilbake, og vi fikk også beskjed om at det ikke skulle lages flere underforum.
Hva i alle dager skjedde???? Dette er dårlig gjort syns jeg.....
Faktisk litt forskjellsbehandling!!

Jeg liker mangfoldet her inne så syntest det var litt unødvendig!

Dere får komme inn til oss dokker[:D]
Vi begynner å bli endel der nå, mye liv og vi koser oss[;)]

har ikke fått med meg underforumet engang jeg, går bare rett hit av vane og ser liksom ikke på de andre forumene/underforumene.

men etter den 4-5 siders tråden der det var sutring ang at scrappetrådene forsvant så ble jo konklusjonen TROSS alt at det er best at alle hobbyfolk holder seg på en plass, visst ikke blir det lite folk på hvert underforum... så... jeg syntes dette underforumet var merkelig ja[8|]

signerer alle over her.. stussa alvorlig når e såg det underforumet[8|]

Men herregud da, det er da et HOBBYforum, så da skal jo alt som har med hobby å gjøre være her inne?!?![:'(]
Skjønner ikke hvorfor de lager underforum bare for scrappere? Hva med de som syr, strikker, hekler osv?Synes det er kjempekoselig og gå inn her daglig og se hva som er nytt, enten det er hekling, sying eller scrapping jeg[:D][:D][:D]
Bare poste scrappinga deres her inne, istedet for underforumet[;)]

Back
Topp