Hilser på :-)

Si-Bru1

Forelsket i forumet
Hei! Jeg hilser på fra juli-gruppen! Jeg har vært på oul i dag og fikk terminen min flyttet fra 4.juli til 26.juni, så da er det mulig jeg havner i denne gruppen ;-) Så selv om jeg sikkert holder meg mest i juli-gruppen, så kan jeg presentere meg her også :-)
Jeg er 27 år, har samboer og sammen har vi en jente som ble 2 år nå i januar :-) Vi bor utenfor Bergen. Til daglig jobber jeg som sykepleier på sykehjem ;-)

Velkommen skal du være :)

Velkommen hit :D Moro å bli flyttet den veien da!

Velkommen :) Tenker det er deilig å være lengre på vei enn først antatt :)

Hei! Jeg hilser på fra juli-gruppen! Jeg har vært på oul i dag og fikk terminen min flyttet fra 4.juli til 26.juni, så da er det mulig jeg havner i denne gruppen ;-) Så selv om jeg sikkert holder meg mest i juli-gruppen, så kan jeg presentere meg her også :)
Jeg er 27 år, har samboer og sammen har vi en jente som ble 2 år nå i januar :) Vi bor utenfor Bergen. Til daglig jobber jeg som sykepleier på sykehjem ;-)

Heihei og velkommen:)

Hei! Jeg hilser på fra juli-gruppen! Jeg har vært på oul i dag og fikk terminen min flyttet fra 4.juli til 26.juni, så da er det mulig jeg havner i denne gruppen ;-) Så selv om jeg sikkert holder meg mest i juli-gruppen, så kan jeg presentere meg her også :-)
Jeg er 27 år, har samboer og sammen har vi en jente som ble 2 år nå i januar :-) Vi bor utenfor Bergen. Til daglig jobber jeg som sykepleier på sykehjem ;-)
Velkommen :-)

Hei og velkommen :) jeg har også en som ble to år nå i januar :)

Velkommen! :) Så deilig og bli flytta fram :):)

Back
Topp