hilser på jeg også *oppdatering *2 i første innlegg*

20082013

Betatt av forumet
I følge kalkulator her inne så har jeg termin 28 mars. dersom jeg tester positivt då. bor i stavanger. er 30år. dette blir nr 2. Då tok jeg en tidligtest, å den ble positiv med en gang. Men jeg har mistet 2 ganger tidligere i år, så er redd det samme skjer igjen. Vet ikke hva jeg skal gjøre, vil jo si dette til min samboer men vil ikke se han så lei dersom det går gale igjen. ------------------------------- Nå har jeg fortalt det til min samboer. Han ble så glad. Men nå når jeg var på do så kom det litt rødt friskt blod. Betyr dette slutten igjen? :-( :-(

gatulerer:)  har du fått positiv allerede ja?  har du ikm på mandag? jeg har på søndag, emn har ikke slått ut på noe hos meg enda, så spennende dager på meg:P

ser jo nå at du ikke har testet positiv enda:P  leste litt fort her,hehehe... i samme båt vi da:)

Spennende for oss begge da. Er så utrolig kvalm, så jeg tror jeg er gravid. Men skal ikke håpe for mye enda.

Trøndertøsa skrev:
gatulerer:)  har du fått positiv allerede ja?  har du ikm på mandag? jeg har på søndag, emn har ikke slått ut på noe hos meg enda, så spennende dager på meg:P

skal ha mensen i helgen.

Trøndertøsa skrev:
lykke til da:)

takk oppdatert

Trenger noen trøstende ord

Det er ikke lett å si, kan være festeblødning å. Ta tida til hjelp, og ta det med ro i helga. :) Jeg håper det ordner seg for deg. Du kan jo også bestille time til ultralyd..... ;)

Ånei så kjedelig:( litt blod kan vel være uskyldig, men vanskelig åsi med forhistorien din. Hvordan startet det de forrige gangene da? Krysser fingrene for at det er ufarlig. Men kontakt lege så fort som mulig så du får tatt hcg prøver.

krysser fingre og tær!!!!!!!!

Back
Topp