Hilser på dere

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Jeg melder meg veldig, veldig forsiktig inn her
9288f5c1a5ed1e24d9a0bfd86803df2f.jpg

Dette er mine tester den siste uken.
Tirsdag, torsdag, søndag og tirsdag.
Jeg venter ennå på blodprøveresultater av legen som jeg får i morgen [emoji849]
Hvor langt jeg er på vei, det vet jeg ikke :o men regner med termin i løpet av November, jeg skal be om en TUL for å få bekreftet alt, og de kan anta hvor langt jeg er på vei :D
Grugleder meg til veien videre :)

Sjekk på termin kalkulatoren så finner du ut hvor langt du er på vei [emoji16] gratulerer så mye og velkommen til oss [emoji16]

Sjekk på termin kalkulatoren så finner du ut hvor langt du er på vei [emoji16] gratulerer så mye og velkommen til oss [emoji16]

Jeg kan ikke følge den siden jeg var 4 uker forsinket med mens da jeg fikk første positive test :) fikk bare negative før det, så jeg aner faktisk ikke når EL var :o

Gratulerer! [emoji173]

Gratulerer så mye! Flott stigning på de testene iallfall! [emoji3]

Hærlig. E veldig spent på hcg svaret å kunna tenkt mæ å sett ansiktet på sekretæren om du hadd gnidd det inn [emoji13]

Hærlig. E veldig spent på hcg svaret å kunna tenkt mæ å sett ansiktet på sekretæren om du hadd gnidd det inn [emoji13]

Planen min er å gni det litt inn når jeg ringer, om de sier det er stigning og evt verdien, så skal jeg svare ett eller annet med "ja, hun jeg snakket med på fredag sa jo jeg ikke var gravid bare fordi jeg var så sen med mensen" noe sånt noe, også skal jeg ta det opp med legen da jeg før en time hos han :)
Og takk forresten :)

Jeg kan ikke følge den siden jeg var 4 uker forsinket med mens da jeg fikk første positive test :) fikk bare negative før det, så jeg aner faktisk ikke når EL var :o

Gratulerer igjen [emoji16] legen kan hjelpe deg vettu [emoji16] gleder meg til å vite hvor langt du er på vei , [emoji16] velkommen igjen [emoji173]

Velkommen hit og gratulerer :-)

Back
Topp