Hilser forsiktig :)

Arven

Glad i forumet
Hei jenter :)
hilser litt forsiktig på...Jeg har tatt endel tester nå, 3 strimler, CB+, og CB digital..alle er positive..
strimlene tok jeg om onsdan, og digital i går.
Det jeg stusser over er at jeg har testa positivt veeeldig tidlig, men jeg hadde EL på dag 9-10..så sånn sett kan det stemme..I dag er jeg på dag 23.
Forrige syklus varte kun i 24 dager, så mulig derfor tidlig eggløsning..Ikke godt å bli klok på disse kroppene..hihi..

Jeg sniker litt nå i starten så kommer jeg sterkere tilbake til uken når jeg er mer trygg på dette...5 tester kan vel ikke lyve...Ville vært rart vel???

Ønsker alle januar jentene masse lykke til :)
God klem

Gratulereremoticon , og enig med deg, fem tester lyver vel ikke! ;)emoticon
Testet selv positivt 3+3 altså 10 dager etter EL ca.

Hei så koselig :) Gullunge2012, for et herlig nickemoticon

beroliger meg litt at du sier det altså :) Og at andre også har testa positivt så tidlig, da går det an da :)

Snart 7 uker du, er formen fin?

Gratulerer!! Fem tester lyver nok ikke. :)
Selv testet jeg første gang 4+3. :)

Arven skrev:
Hei så koselig :) Gullunge2012, for et herlig nickemoticon

beroliger meg litt at du sier det altså :) Og at andre også har testa positivt så tidlig, da går det an da :)

Snart 7 uker du, er formen fin?

::)
Det går fiiiint an! emoticon
Tok den selv på morgen urin! :)
Er nok bare 6 uker, idag faktisk! :)
Men formen går opp og ned, litt dårlig dag i går men en fantastisk natt i natt, med god søvn, så kan ikke klage! :) Deg da? :) merker du noe til graviditeten? :)

har vært sinnsykt trøtt og sliten, og litt kvalm hvis det tar for lang tid mellom måltidene.
Håper jeg slipper å bli like kvalm som sist...da lå jeg på sykehuset fra uke 5, korte opphold hjemme innimellom..og det varte helt til han var ute av magen..

litt kvalme skal jeg overleve denne gang og altså, men håper ikke det blir like ille...

Tok CB med ukeindikator i dag, gravid, 1-2 sto det :) Så da er det vel 3-4, og det stemmer jo veldig bra :)
hadde el rundt 30 april, 1 mai :) Da var i alle fall EL slim på plass..tok ikke tester da..

spennende dette altså!!!!

Tusen takk :)
Hihi..ser det er lenge siden jeg har oppdatert tickren min, men hvordan i huleste får jeg gjort det nå?? mye nytt her på BV.

Arven skrev:
Tusen takk :)
Hihi..ser det er lenge siden jeg har oppdatert tickren min, men hvordan i huleste får jeg gjort det nå?? mye nytt her på BV.

lurer jeg også på :P

Arven skrev:
har vært sinnsykt trøtt og sliten, og litt kvalm hvis det tar for lang tid mellom måltidene.
Håper jeg slipper å bli like kvalm som sist...da lå jeg på sykehuset fra uke 5, korte opphold hjemme innimellom..og det varte helt til han var ute av magen..

litt kvalme skal jeg overleve denne gang og altså, men håper ikke det blir like ille...

Tok CB med ukeindikator i dag, gravid, 1-2 sto det :) Så da er det vel 3-4, og det stemmer jo veldig bra :)
hadde el rundt 30 april, 1 mai :) Da var i alle fall EL slim på plass..tok ikke tester da..

spennende dette altså!!!!

Håper du slipper unda det ja!! huff! :(
*Krysser fingrene for deg*

Så spennende!!! :) Hurra! emoticon

Jeg testa selv bare 12-13 dager etter EL.. Positivt svar.. Så jeg sier gratulerer og velkommen!!!

Tusen takk :) Håper alle får en strålende dag !!!

emoticon 

emoticon
Velkommen inn til oss, og gratulerer så mye <3

Back
Topp