Hilsen fra meg

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Vet ikke om noen av dere fortsatt husker meg, men jeg var med her helt til jeg mista i uke 12. Det har vært en vanskelig høst og vinter, med rester etter aborten og jeg ble nektet utskraping og gikk på en skikkelig smell.

Men i dag, 15dpo i PP3 etter at jeg mistet testet jeg positivt! Måtte dette bli en terminspire!!! 7DEE6790-3BCA-451F-8A91-A84DFD4170D2.jpeg
 
Selvfølgelig, det var jo så trist, og har håpet at det skulle gå bra for deg igjen, så dette var en fantastisk nyhet å høre! Nå sitter den vettu :D
 
Vet ikke om noen av dere fortsatt husker meg, men jeg var med her helt til jeg mista i uke 12. Det har vært en vanskelig høst og vinter, med rester etter aborten og jeg ble nektet utskraping og gikk på en skikkelig smell.

Men i dag, 15dpo i PP3 etter at jeg mistet testet jeg positivt! Måtte dette bli en terminspire!!! Vis vedlegget 399998
Om jeg husker deg!! Har fulgt deg utenfor termingruppa og sett at du har vært rasende flink til å ikke teste før nå! Og vært så spent på dine vegne :Heartpink Hurra for terminspire!!
 
Ååå, har tenkt på hvordan det går med deg, så utrolig fine nyheter å få. <3 Gratulerer så masse, skal krysse alt jeg har for at denne sitter.
 
Så koselig å se deg her igjen og med en så koselig oppdatering :Heartred
Gratulerer så masse:)
Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Har også fulgt deg på ikm grupper, så deilig å se at den nå satt :D Gratulerer og lykke til!
 
Sniker for å si; gratulerer så mye ❤️❤️
 
Har hvertfall masse symptomer, og det hadde jeg ikke sist, da jeg mista. Er småuggen og kvalm, trøtt og ømme bryster. Hadde ingenting av det i de 12 ukene før jeg mista sist, og ikke før uke 7-8 med den vi har, og i svært liten grad. Nå kom symptomer i 3+4/5, så jeg håper det er godt tegn :smiley-angelic001
 
Har hvertfall masse symptomer, og det hadde jeg ikke sist, da jeg mista. Er småuggen og kvalm, trøtt og ømme bryster. Hadde ingenting av det i de 12 ukene før jeg mista sist, og ikke før uke 7-8 med den vi har, og i svært liten grad. Nå kom symptomer i 3+4/5, så jeg håper det er godt tegn :smiley-angelic001
Tenker det er veldig gode tegn! :Heartred
 
Ååå, gratulerer så masse! Håper den klorer seg fast!
 
Back
Topp