Hilse på :)

SiljeC

Glad i forumet
Etter å ha sneket meg litt rundt her noen dager, tenkte jeg det var på tide å hilse skikkelig ;))

Jeg er nå gravid for 6.gang, har 1 sønn som blir 2 år i februar, og opplevd flere spontanaborter enn jeg unner noen.
I dag var vi på en tidlig UL, fikk se ett bankende hjerte og fosteranlegg på 6 mm, noe som tilsvarer uke 6+1. I følge terminkalkulatoren skulle jeg vært 7+0 i dag, så ble satt litt tilbake.
Har sett hjerteslag før å mistet, samtidig passer den nye terminen med tanke på befruktningen. Så da gjelder det bare å vente på neste tidlig UL, som blir innen kort tid :) Men kvalmen er tilstede, og jeg holder foreløbig håpet oppe :)

Ønsker alle andre her inne masse lykke til, og måtte vi alle bli her inne i mange, mange flere mnd :) 

Velkommen hit og gratulerer med spiren i magen.
Håper virkelig den klamrer seg fast denne gangen og utvikler seg til en sunn og frisk baby.
Lykke til.

Tusen takk for det :) Ja, det satser vi på! ;)

Gratulerer så masse, jeg håper inderlig at knøttet klorer seg godt fast i magen din til h*n er stor og sterk :)

Gratulerer med spiren, krysser for at den klorer seg fast helt til mål!!

Velkommen inn hit! Håper spiren klamrer seg fast! Lykke til :D

Tusen takk alle sammen :) Så skjønne dere er ;) Blir stas å følge dere videre!

Gratulerer med en spire i magen! Nå må den klamre seg fast og holde seg der i mange månder!!Lykke til med sv.skapet, og velkommen til oss!

Helenpia skrev:
Velkommen hit og gratulerer med spiren i magen.
Håper virkelig den klamrer seg fast denne gangen og utvikler seg til en sunn og frisk baby.
Lykke til.

signerer =)

Back
Topp