Hils på..

[trultemor]

Elsker forumet
.. den nye nattevakten!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Fått deg ny jobb??

GRATULERER

ORIGINAL: Alexanders`mamma

Fått deg ny jobb??

GRATULERER

ORIGINAL: Ciceline

ORIGINAL: Alexanders`mamma

Fått deg ny jobb??

GRATULERER

ORIGINAL: Klønemor

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE!
Når begynner du?

ORIGINAL: Klønemor

GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE!
Når begynner du?

Fått ny stilling på jobben ja. Det ble lyst ut en fast 50 % nattevaktsstilling. Jeg søkte ivrig på den, og gav klart uttrykk for at jeg var veldig giret på den stillinga, og så fort jeg snakket med hun sjefen om andre ting så måtte jeg til slutt spørre åssen det gikk med den stillinga. Hehe. Den stillinga gikk jo da til en annen som hadde lengre ansiennitet enn meg, men nå har det seg sånn at hun som fikk den faste stillinga nå gå i 50% nattevakt i vikariat! Så da får jo jeg det vikariatet da! (var flere søkere med samme ansiennitet som meg så jeg tror det lønte seg å mase og være ivrig) Som 99,999 % sikkert blir fast fra mai.

[:D][:D][:D]

Per nå jobber jeg full turnus og det er veldig slitsomt, så jeg gleder meg veldig. Begynner over nyttår, ca midten av januar.

Back
Topp