Hils på Klumpen

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Jeg må bare dele så glad jeg ble av å se lille prikken av et hjerte dunke fort [emoji7] Ca 1cm stor. Ting kan jo fortsatt skje, men nå er i hvert fall jeg mye roligere [emoji4]
69cfb20d92f20c340dc0c1a3c7e64c9a.jpg

Herlig! Ja, hvor langt er du?

Ojj så morro å se :)

7+2 i følge megselv. Gynekologen mente jeg muligens var et par dager lenger, feks ved at egget brukte kort tid ned egglederen og festet seg. Jeg har en dag vi hadde sex, så kan ikke være før det [emoji23]
Men at egget festet seg tidlig kan forklare at jeg testet mye tidligere nå enn med mini, tenker jeg.
Også var det godt å se at det bare var en [emoji12]

Jeg må bare dele så glad jeg ble av å se lille prikken av et hjerte dunke fort [emoji7] Ca 1cm stor. Ting kan jo fortsatt skje, men nå er i hvert fall jeg mye roligere [emoji4]
69cfb20d92f20c340dc0c1a3c7e64c9a.jpg
1 cm? hvor langt er du på vei? da jeg var 6+4 var bare knøttet 3mm ca [emoji28]

1 cm? hvor langt er du på vei? da jeg var 6+4 var bare knøttet 3mm ca [emoji28]
Jeg antar du leste resten og fant svaret? [emoji6]
Hun målte til 9.9mm en gang og 10mm den andre. De vokser ganske fort. Skal jo bli 50 ganger så stor på 33 uker til [emoji6]

Jeg antar du leste resten og fant svaret? [emoji6]
Hun målte til 9.9mm en gang og 10mm den andre. De vokser ganske fort. Skal jo bli 50 ganger så stor på 33 uker til [emoji6]
hehe ja [emoji85] litt vel ivrig til tider [emoji28] så herlig! det betyr at mitt frø er nesten like stort [emoji7] love it! [emoji108][emoji2][emoji173]

Back
Topp