Hilde81

Ida82

Forumet er livet
Du lurte på det der med ticker[;)] Hvis du trykker på min ticker så kommer det opp en side... Deretter trykker du på iconet for "make a ticker". Så taster du inn sånn du vil ha det og "get my ticker"... Så får du fram noe med at du må godta, gjør det og trykk ok. Så kopierer du det med url koden/adr... Dette skal limes inn på DIN profil ("min profil") som står på siden din på bv, i der det står signartur.. Trykk så oppdater helt nederst. Nå tror jeg det skal være i orden[;)]

Håper du skjønte forklaringen min[;)]

hmmm...ser ikke ut som det gikk... Hvis du vil kan jeg jo ordne det. Men da må du si åssen du vil den skal se ut, og termin. Så kan jeg kopiere det du skal ta inn i din signatur her på denne tråden[;)]

Hmmm, blomster som bakgrunn? Gikk du inn på den som jeg har???

..

Husk å ta vekk mellomrommet der når du har limt det inni signaturboksen din...

Hmmmm ble helt feil, får ikke til å lime alt inn her jeg... skal prøve en gang til...

Nå blir jeg gal. Får jo ikke til å kopiere hele tekten inn her.. Mulig det er noe sikkerthets greier... Men hvis du går inn der og velger det med blomsten og termin så trykker du "get my ticker", så kommer du dit du skal godta, hvis ikke kommer du til en side der det er 3 bokser med forskjellige koder. Du skal kopiere hele den teksten som står i boksen i midten. BBCODE står det over den...

Kjempe bra!!

Back
Topp