Hehe, så ikke dette innlegget før nå jeg:):) Hehe:P Men har prøvd å tatt mange bilder, men syns liksom de blir så rare:) Er sikkert mye fett her foreløpig:) Men har nå litt mage, prøver å gå å ta et nå så får je sjå om je får det til denne gangen:D:D Så koselig å høre alle som følger meg:):)
Jeg har vært ganske bra i det siste, men vært utrolig kvalm og kastet opp de siste dagene.. Men går vel over snart håper jeg, for er 3mnd og 1dag på vei idag:D hehe:P
Er så trist om dagen for vi har bestemt oss for at vi måtte selge lille valpe gutten våres:( Liten nydelig dachs, skal levere han på søndag. Å som je gruer meg, kommer til å grine som bare det.. huff.. Men jeg prøver å tenke på det at han kommer til å få et nytt og godt hjem der den nye eieren vil ha tid til han hele tiden, for når trillingene våres kommer hadde vi ikke fått tid til han. Og da hadde han bare fått det vondt. Men gjett om je kommer til å besøke han og ringe nye eieren for å høre hvordan det går med han. Er jo såå utrolid glad i han.. Måtte bare få ut litt av detta:) Stormyboyen våres<3 (Han heter Storm) hehe:D