Hilde med trillingene

RalkattLia

Forumet er livet
Kan du ikke slenge ut magebilde snart da...er så spent på den voksende magen...[:)]
Sikkert IKKE alene om det [:D][:D][:D]

Håper alt er bra med deg...[;)]

æææ, alle vil se!!! =D Jeg gleder meg til å se magen din!! :D

ORIGINAL: Savira

æææ, alle vil se!!! =D Jeg gleder meg til å se magen din!! :D

Jaaa, vil se!!!

Helt enig! Jeg vil også se [:)]

Sign Siven79 og Modic jeg..
Hehe kjempe morro med bilde men det er om du selv har lyst..
her blir det heller ikke noen bilder med det første...
mer flesk enn baby mage her..
[8D][8D]

Dere er så søte damer;)

Her er det foreløpig også bare fett å vise frem.. Skikkelig artig at alt skal brettes pent ut før den kulemagen kommer, eller hva? Ingen klær er pene på lenger, føler meg bare lite attraktiv og håper mammaklærne snart kan brukes til annet enn fleskemage... hehe..

Men for all del, titter gjerne på en trillingmage hvis du vil vise frem- du er vårt lille unikum her inne;) Og det blir kjempegøy å få følge deg videre!

ORIGINAL: siven79

Stakkars [:D]

Tenk om hun ikke har lyst da. Jeg har bare fett å vise frem enda så blir nok ikke noen magebilder her på leeeenge [;)]

Jeg sier heller, vis frem magen om du har lyst Hilde. [;)]

Ja men da kan hu vel skrive det da...At hu ikke har lyst enda...[:)] Og det er jo forståelig [:D]

oi.. trillinger [:D][:D]
d hørtes ut som litt av en jobb [8D]
ikke mye jg for md mg nei.. [:-]
alltids gøy med magebilder [:)] mn alltid frivillig, ik no press [:)]

Hehe, så ikke dette innlegget før nå jeg:):) Hehe:P  Men har prøvd å tatt mange bilder, men syns liksom de blir så rare:) Er sikkert mye fett her foreløpig:) Men har nå litt mage, prøver å gå å ta et nå så får je sjå om je får det til denne gangen:D:D Så koselig å høre alle som følger meg:):) 

Jeg har vært ganske bra i det siste, men vært utrolig kvalm og kastet opp de siste dagene.. Men går vel over snart håper jeg, for er 3mnd og 1dag på vei idag:D hehe:P 
Er så trist om dagen for vi har bestemt oss for at vi måtte selge lille valpe gutten våres:( Liten nydelig dachs, skal levere han på søndag. Å som je gruer meg, kommer til å grine som bare det.. huff.. Men jeg prøver å tenke på det at han kommer til å få et nytt og godt hjem der den nye eieren vil ha tid til han hele tiden, for når trillingene våres kommer hadde vi ikke fått tid til han. Og da hadde han bare fått det vondt. Men gjett om je kommer til å besøke han og ringe nye eieren for å høre hvordan det går med han. Er jo såå utrolid glad i han.. Måtte bare få ut litt av detta:) Stormyboyen våres<3 (Han heter Storm) hehe:D

Sånn ser magen min ut nå:) Syns det er litt vanskelig å ta bilder je :P hehe:D  Kan legge ved et bilde av åssen magen så ut før:) 

Sånn så jeg ut før jeg ble gravid:):) Legger fort på seg gitt:) Spesiellt når man går med tre stk i magen :P hehe:D

En flott trilling mage på vei..
Å blir så morro å følge med videre å alle sammen her inne..
men ekstra stas når det er 3 inni der da..
[:D][:D][:D]

Sniker frå februar forumet ;)
Så fin mage du har fått!! Blir spennende å føle med deg! Tre stk, tenk det!!

Sååå gøy, blir spennende dette her [:)] Fin mage du har fått[:D]

ORIGINAL: MaritS

Sniker frå februar forumet ;)
Så fin mage du har fått!! Blir spennende å føle med deg! Tre stk, tenk det!!

Vedlegg (1) [/quote

Signerer denne altåså[:D][:D][:D]

Har kjempefin babymage!! [:)] Gleder meg til å følge deg framover!! [:)]
Synd med hunden deres... men, skjønner dere godt!! Blir nok mer enn nok å henge fingrene i framover!

Back
Topp