Hikking

LuckyStar

Gift med forumet
Jeg fikk en nyhets-mail av Pampers der jeg leste dette:

"NÅR BARNET IKKE ER FRISKT
Iblant er barnets skrik et tegn på at hun eller han er syk. En tett nese kan bli bedre ved at du drypper noen dråper morsmelk eller saltløsning i begge neseborene (saltløsning kan kjøpes på apoteket). Symptomer som ikke er så alvorlige hos eldre barn kan være alvorlige hos spedbarn. Hvis barnet ditt har mer enn 38,5 i feber i denne alderen bør du kontakte helsestasjonen eller lege. Det skal du også gjøre hvis barnet har pusteproblemer, hikker eller hvis det surkler når det puster."

Er det ikke normalt at babyen hikker?? Min gjør det ofte.. [8|]

hvaforno?
min hikker masse han i løpet av dagen.. gjorde det masse inni magen og..
det må jo stå feil?!

er vel en feil ja..
hikking er jo helt normalt, alle babyer hikker....

Erm?? Altså, de hikker jo fra de er i magen liksom. Marius har hikket både foran jordmødre, kiropraktor og helsesøstre.. Ikke for å høres for bastant ut her altså, men hikking er normalt, selv for småbarn. Har de veeldig mye hikke og griner masse kan det være tegn på sure oppstøt som igjen kan være et symptom på kolikk ,men- hikke, det gjør alle.

Marius hikker etter han har spist, og når han er kald på beina[8|][:)]

Fikk forresten beskjed av helsesøster at om de har 38 grader og mer, så skal de rett til lege, for de skal IKKE ha feber når de er så små. Så får de feber, må det tas alvorlig uansett om det "bare" ligger på 38 grader !!

neh..må være feil ja.[8|].. Liam hikker ofte..svelger en del luft gjør han så da får han hikke..men da bruker jeg bare å putte puppen i munnen hans så går det som regel over..[:)]

Back
Topp