puusen Forumet er livet 11 Mai 2008 #1 Gutten min på 3 dager hadde sin første hikke idag, gav seg egenlig fort. Men nå har han igjen. Noe vi kan gjøre for å få stoppet det?
Gutten min på 3 dager hadde sin første hikke idag, gav seg egenlig fort. Men nå har han igjen. Noe vi kan gjøre for å få stoppet det?
talata Forumet er livet 11 Mai 2008 #2 Noen sier at di hikker lettere hvis di er kalde på henda eller føttene.. Jenta mi ga seg me å hikke når vi varmet opp hendene igjen.. Verdt å prøve da.. Ellers så er det ikke alltid man får gjort noe... [:)] Gratulerer så mye me baby! [:D]
Noen sier at di hikker lettere hvis di er kalde på henda eller føttene.. Jenta mi ga seg me å hikke når vi varmet opp hendene igjen.. Verdt å prøve da.. Ellers så er det ikke alltid man får gjort noe... [:)] Gratulerer så mye me baby! [:D]
M ~Mummimamma~ Forumet er livet VIP 11 Mai 2008 #3 gutten min også hikka masse før, hikka også masse i magen... han begynte ofte å hikke etter han hadde gulpa etter måltidet, så aldri ut som han brydde seg noe særlig om det egentli... men prøv med en liten klunk melk til eller vann[:)]
gutten min også hikka masse før, hikka også masse i magen... han begynte ofte å hikke etter han hadde gulpa etter måltidet, så aldri ut som han brydde seg noe særlig om det egentli... men prøv med en liten klunk melk til eller vann[:)]
puusen Forumet er livet 11 Mai 2008 #4 Gav seg heldigvis! Fikk litt mer melk så sovnet han søtt igjen[:)] -Litt småhysterisk førstegangsmamma[;)]-
Gav seg heldigvis! Fikk litt mer melk så sovnet han søtt igjen[:)] -Litt småhysterisk førstegangsmamma[;)]-
mzTomdur Glad i forumet 11 Mai 2008 #5 hs sa til meg at babyer hikker når de fryser eller er overmette... mine slutta alltid ved å gi dem litt mer melk så de må jo alltid ha vært kalde[:D]
hs sa til meg at babyer hikker når de fryser eller er overmette... mine slutta alltid ved å gi dem litt mer melk så de må jo alltid ha vært kalde[:D]