Hikking

Netta-Mor

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Har dere begynt å kjenne tegn til hikking? Isåfall hvilken uke og hvordan ville du beskrevet det?
Jeg syntes jeg kjenner noen rytmiske bevegelser. Men usikker på om det er hikking eller hva det er..
Har morkaka midt foran, så er kanskje det som forvirrer meg litt :)

Jeg har også kjent litt systematiske bevegelser og har tenkt på om det er hikking, men er fortsatt usikker. Synes det var så mye tydligere med forrige. Men leste at de kunne hikke fra uke 24, men er ikke sikker på om jeg har kjent enda. Synes også de rytmiske bevegelsene jeg kjenner er så kortvarige sammenlignet med forrige gang...

Ja det er liksom 10-12 rytmiske "dunk" så gir det seg eller hun beveger seg, så det blir borte..

Forrige gang mener jeg det startet litt senere, men at da var jeg ikke i tvil om hva det var..

Ja, samme her. Rekker liksom akkurat å tenke: er det hikke eller sparker du bare? Så er det borte. Tror også jeg kjente hikke tydligere senere sist. Men det blir kanskje tydligere etterhvert?

Her kjenner jeg tydelig hikking innimellom. Ikke like ofte som storebror, men det er ingen tvil om hva det er. Det kjennes også der baby har hodet sitt, nede på venstre side. Spark kjenner jeg på høyre side...

Jeg har kjent hikking flere ganger i det siste (uke 27/28). Eller, det må jo være hikking? kjenner en taktfast dunking over fem-ti minutter :)

Jeg kjente hikking for første gang rundt uke 20 denne gangen, og den lille hikker nå veldig ofte, mulig en/to ganger om dagen:)
Jeg hadde morkake foran med de to første, og kjente hikking mest på slutten, men bak nå, og jeg kjenner det veldig tydelig denne gangen.

Har kjent hikking fra rundt uke 25. En slags rytmisk prikking i magen. Kjente det ofte med første også. :)

Her er det hikking flere ganger om dagen.
Skjønte ikke helt hva det var i begynnelsen. Men så skjønte jeg at det selvfølgelig var hikking.
Begynte vel å merke det for en 4 uker siden. Er no 30+5 : ))

Var rundt uke 24 når jeg kjente hikking, men kjente det igjen fra de forje gangene :) kjenner d godt nå i uke 27, og når jeg legger hånda på magen... Rytmisk risting ja :p;)

Hikke har vi kjent lenge, hadde OUL i uke 18 og da husker jeg at både mannen og jordmor kommenterte at lille sprelle hikket så fælt under hele undersøkelsen :)

Hikking flere ganger om dagen her nå (29+3). Jeg synes jo det er så ubehagelig å hikke selv så jeg tenker sånn "stakar jenta mi"... Hehe, men det er visst bare systemet som øver på pusting så er i grunnen bare bra :-)

Lurer på det samme, kjenner noe som kan kjennes ut som en kraftig puls, bare ikke i takt med noen puls, har regnet det som hikking, gjerne 7-10 ganger etter hverandre

I går kjente jeg hikking. Det varte i mange minutter, helt nederst i magen.
Kjentes litt annerledes ut enn de 10-12 rytmiske dunkene.. Hm blir ikke smart på detta.. Får høre med jm om 2 uker også for sikkerhets skyld :)

Nei, fatter ikke hvordan jeg skal bite om hun hikker eller ikke :p gjorde ikke det forrige gang heller :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp