Hikking

Hikking og murring nede ved livmoren, og sparking og knuffing på h10 *glise*

Her ligger snuppa med hodet ned og ryggen på min venstre side. Så jeg kjenner hikkingen nede til venstre og spark på høyre side :) utrolig at de synes det er greit å ligge opp-ned så lenge.

Vesla ligger i seteleie her. Og det jeg oppfatter som hikke kommer fra buksekanten på venstre side ca.

Kjenner det nede i magen, men om jeg hviler henda på magen kjenner jeg den jevne "hoppingen" oppe også :) Lillegutt ligger med hodet festet nå :)

Kjenner hikking både oppe og nede i magen. Det kommer ann på hvordan jeg sitter/ligger. Sitter jeg på en stol merkes det best helt nedover, føles ut som at ho hikker og dytter mot rumpa. Ligger jeg på sofaen merkes det litt lenger opp i magen, ved navlen.

Her ligger snuppa med hodet ned og ryggen på min venstre side. Så jeg kjenner hikkingen nede til venstre og spark på høyre side :) utrolig at de synes det er greit å ligge opp-ned så lenge.
Håper det er likt her, aner ikke hvordan hun ligger, men kjenner hikkingen slik du sier, nede til venstre og spark langt ute på høyre side av magen :)

Back
Topp