Hikking

Klar?

Betatt av forumet
Hvor kjenner dere det best når babyen hikker, og vet dere om de ligger med hodet opp eller ned?

Min frøken ligger med hodet ned og rumpa oppe ved min venstre side. Når hun hikker kjenner jeg det mest i bekkenbunnen og nedre del av magen, noe mer mot venstre. Jeg kan også kjenne når hun hikker at det er der det er mest bevegelse :)

Min frøken ligger med hodet ned og rumpa oppe ved min venstre side. Når hun hikker kjenner jeg det mest i bekkenbunnen og nedre del av magen, noe mer mot venstre. Jeg kan også kjenne når hun hikker at det er der det er mest bevegelse :)

Å så bra. Merker det mest der jeg også Syns å huske at jeg merket det mest oppe i magen sist, men da husker jeg sikkert feil. Eller så endrer det seg litt når babyen blir større

HAn ligger med hodet godt ned i bekkenet og rumpe opp i venstre siden og kjenner hikkingen over hele magen og godt ned i bekkenet / ryggen.

Bolla hikker masse :-) har slitt litt med å vite hvordan babyen ligger alltid, men nå er jeg ikke i tvil om at hodet er ned og rumpa opp :) kjenner hikkingen nede i bekkenet det hodet er

Jeg er ganske sikker på at han ligger med hodet ned, men ofte når jeg sitter, føles det som om han "stanger" med hodet mot venstre side av hofta! Føttene merker jeg godt oppe til høyre, så kanskje han ligger litt på skrått? Snur seg en del fortsatt, så pluttselig står rumpa hans langt ut av magen min! :p Hikker med hele seg :)

Her ligger babyen med hodet ned.. Jeg har ikke kjent hikking så veldig ofte, men de få gangene jeg har kjent det har jeg kjent det nede i bekkenet!!

Hode ned til høyre, rumpa opp mot venstre. Kjenner han hikker nede ved hoften ca :) Mener jeg kjente det sterkere med nr 1. Lå sikkert litt annerledes.

Hikking helt nede ved bukselinningen (det som før var bukselinningen☺️). Han lå med hodet ned sist uke og tror han fortsatt gjør det ja. Førstemann lå aldri med hodet ned så kan ikke huske den samme følelsen da.

Her kjente jeg masse hikking oppe i går, så har nok ikke snudd seg ennå denne lille krabaten :D

I går var første gangen jeg SÅ at han hikka:D Kom rytmiske "dunk" like til høyre for navlen flere ganger:-P Begynte etter jeg spiste kake (var i bursdag, bare for å understreke at det var derfor jeg spiste kake!:-P), så spørs om jeg spiste for fort for ham, haha;) Har merka at han hikker mer hvis jeg spiser noe søtt, veldig rart:-P

I går var første gangen jeg SÅ at han hikka:D Kom rytmiske "dunk" like til høyre for navlen flere ganger:-P Begynte etter jeg spiste kake (var i bursdag, bare for å understreke at det var derfor jeg spiste kake!:-P), så spørs om jeg spiste for fort for ham, haha;) Har merka at han hikker mer hvis jeg spiser noe søtt, veldig rart:-P

Min hikker hvis jeg drikker brus. Hehe

Endelig klarte jeg å kjenne forskjell med hikkingen i dag, og poden gjør faktisk mye av det, begynner alltid med at hode vris og så begynner hikkingen, syntes faktisk ganske synd på`n i dag;/

Jeg er ganske sikker på at han ligger med hodet ned, men ofte når jeg sitter, føles det som om han "stanger" med hodet mot venstre side av hofta! Føttene merker jeg godt oppe til høyre, så kanskje han ligger litt på skrått? Snur seg en del fortsatt, så pluttselig står rumpa hans langt ut av magen min! :p Hikker med hele seg :)

Han ligger gjerne med ryggen mot hofta og bena "innover" så sparkene kjennes på motsatt side av rumpa. Det er i hvertfall det jeg kjenner :-)

Kjenner hikking og sparking på høyre side, men vet ikke hvordan babysen ligger :)

Back
Topp