Hikking

Miripiri

Flørter med forumet
Har dere merket noe til hikking? Er 25+1 i dag, men har ikke kjent noe som jeg vil tro er hikking enda. Blir litt bekymret (helt teit sikkert) for at den ikke har giddet å begynne å trene opp lungene enda. At den kanskje ikke er sterk og sunn osv... Når er det vanlig å kjenne det?

Har dere merket noe til hikking? Er 25+1 i dag, men har ikke kjent noe som jeg vil tro er hikking enda. Blir litt bekymret (helt teit sikkert) for at den ikke har giddet å begynne å trene opp lungene enda. At den kanskje ikke er sterk og sunn osv... Når er det vanlig å kjenne det?
Ikke kjent no slikt nei og er 26+1.. kan jo være han hikker, men har da fremdeles god plass.. tenker ikke no mer over det og er i alle fall ikke bekymret :-)

Tror ikke det. Men nå som du spør, lurer jeg på om det er det jeg sitter å kjenner på nå :)

Jsniker litt fra mai. Jeg er veldig usikker, men tror jeg kjente litt gikk forrige dagen? Er ikke mer enn 22+3 enda men.. Var de rytmiske dunkene som definitivt ikke var spark, det kjente jeg forskjell på!

Kjenner den lille hikke nesten hver dag jeg (27+1), men det er veldig svakt og du må ligge helt i ro for å kjenne det! Sikkert helt tilfeldig at jeg har kjent det :) og sikkert helt tilfeldig at du ikke har kjent det enda heller. Fortsatt tidlig vet du!

Har ikke kjent hikking tror jeg. Eller var 1 gang det muligens var det, men vet ikke helt. MEN når jeg var på oul såg vi mini hikke mens vi var der. Så dei kan nok hikke uten at vi kjenner det. Er jo ikke sååå store bevegelser dei gjør selv om dei hikker tenker jeg :-)

Back
Topp