Hikking :)

Ofte, hver dag. Gjerne hver gang jeg selv spiser.. Virker som han nyter et "måltid" sammen med meg :P

Skjer hele tiden her:) Jeg syntes det er helt topp! Sunnhetstegn!:)

Hver dag :) morro at en faktisk kan se det utenpå magen.

Hvertfall hver dag, kanskje flere ganger om dagen også:) litt trått, egentlig:P

Samme her, men det er ingenting sammenlignet med sparkingen og bevegelsene ;)
Hikking merker jeg så vidt i forhold, men ennå ikke blitt sparket på vonde steder, så jeg nyter det ennå! :)

Hikking stort sett hver dag, opp til 5 ganger. Varier litt i lengde, noen ganger har det vart i 20 min! Veldig gøy å se på at hele magen hopper :-P

Hver dag ofte flere ganger om dagen. Er en festlig følelse nå som hodet ligger ned. Popping i musa liksom,,,,hehe

Jeg har ikke kjent noe hikking enda, er 35+3! Er det et "dårlig tegn" at ikke jeg kjenner det? Hun er fester

Masse hikking hver dag..! sist tror jeg at jeg bare kjente det en gang..

Kjenner hikking hver dag, opptil flere ganger om dagen :)

Jeg har ikke kjent noe hikking enda, er 35+3! Er det et "dårlig tegn" at ikke jeg kjenner det? Hun er fester
Jeg har ikke kjent hikke verken denne gangen eller forrige gang, men er likevel full action inni der med slag og spark :-) Tror det er like vanlig å ikke kjenne som det er å kjenne det, de har nok hikke vårres også :-)

Har bare kjent hikking 3 ganger. Artig for familien å kjenne det, sparing kommer plutselig og slutter plutselig, hikking varer en stund :)

Merket hikking for første gang selv igår. Vet ikke foranliggende morkake har noe å si på om en kjenner hikking dårligere enn ellers. Termin på torsdag så spørs gjerne om jeg kjenner så mye mer hikking

Back
Topp