Hikking

Vet ikke helt hvordan denne hikkingen skal kjennes ut. Men godt mulig hun gjør det. Kjenner så mye rart i magen at jeg klarer ikke å fastslå hva som er hva.
Jeg kjenner det som en rytmisk bevegelse, hikken gjør så lille homper til i gjevnt mønster, sånn når man ellers også hikker..:) jeg kjenner det best nederst på venstre siden av magen, men sitter jeg stille å ser på magen, så rykker hele til i hikkemønsteret....:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kjenner det som en rytmisk bevegelse, hikken gjør så lille homper til i gjevnt mønster, sånn når man ellers også hikker..:) jeg kjenner det best nederst på venstre siden av magen, men sitter jeg stille å ser på magen, så rykker hele til i hikkemønsteret....:p

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja da har jeg kjent det noen ganger, den ene gangen trodde jeg det aldri skulle slutte

Hikking er veldi bra i følge jormora. Da drikker babyen og alt er som det skal :D

Kjenner ikke så mye hikking jeg...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Mye hikking her også ❤️❤️❤️ interessant når han hikker og prøver å sparke seg ut samtidig

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kjenner ikke hikking ofte jeg heller. Men blir veldig glad når jeg kjenner det, for det skal være bra for lungeutviklinga (har jeg hørt). :-)

Appen <3

Varierende her, er ikke sikkert jeg merker det hver gang heller da. Men hun hikker en del i perioder. Stemmer det mummimamma skriver, hikking er et sunnhetstegn! ;-) men det betyr jo ikke nødvendigvis at noe er galt fordi om man ikke kjenner det. Jeg kjenner generelt lite liv i magen i forhold til andre, pga morkakeplassering blant annet. Men alt er bare fint med baby fordi ♡♡

Back
Topp