Rutla Forumet er livet jentene i juni13 VIP 15 Mar 2013 #1 Noen som har begynt å kjenne hikking? Lurer på om jeg kjente det i går, men det var så svakt at jeg er ikke helt sikker..
Noen som har begynt å kjenne hikking? Lurer på om jeg kjente det i går, men det var så svakt at jeg er ikke helt sikker..
Solo super Elsker forumet VIP 15 Mar 2013 #2 Jeg er ikke helt sikker faktisk,men det dirrer litt innimellom husker følelsen fra sist,men dette kjenner litt annerledes ut alikevel.
Jeg er ikke helt sikker faktisk,men det dirrer litt innimellom husker følelsen fra sist,men dette kjenner litt annerledes ut alikevel.
Mar11jun13jan15 Glad i forumet 15 Mar 2013 #3 Har ikke kjent noe enda, men gleeder meg til det bynner, er så koselig
LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP 15 Mar 2013 #5 Nei :/ Gleder meg til å kjenne! Husker det var så morro sist
Juble Forumet er livet jentene i juni13 15 Mar 2013 #7 Helt nede på magen, mot lysken, der hikkes det kjennes det ut som her.