Hikking

Lisee

Elsker forumet
Kjenner dere at barnet hikker?
Jeg tror det er det jeg kjenner til tider. Sikkert minst en gang til dagen. Kan ikke tro at den sparker med så jevne mellomrom[:D]
Det rykker liksom i magen ca 1 gang per sek i en periode, også stopper det igjen.
Har dere andre kjent det?[:)]

Da er det nok hikking [:)]
Har kjent en del hikking i det siste jeg også, men det er først nå jeg har begynt å kjenne det liksom.
Små, jevne, rytmiske hikk.. [:D]

samme her[:)]
mellomrom med ca 1 sekund[:D]

Jepp jeg kjenner godt at han hikker, akkurat som noen knipser litt forsiktig på innsiden[:)]

da er d nok hikking jeg og kjenner[:D]

ja nurket hikker nesten hver gang jeg spiser noe[:D]
Litt festlig å kjenne de rytmiske bevegelsene[:D][:D]

Min lillegutt hikker også, og det gjør han ofte. Jeg synes det er veldig søtt, skal bli moro å se om han hikker like mye utenfor magen. Har lest at hikkingen er med på å trene opp lungene - og det er jo bra.

hikkingen har økt[:D]
det er mange ganger per dag jeg kjenner at nurket mitt hikker[;)]

Jeg har også kjent det en del i det siste, noen ganger opptil flere ganger for dagen
Merkelig følelse

Min også hikker! Har ikke vært veldig mye hikking her, tror jeg kan telle det på en hånd. Sprøtt å se magen rykke til regelmessig i en periode!

Min lille hikker akkurat nå!! Jeg har kjent det massevis av ganger og det er like skjønt hver gang...

Min hikker mye til tider. Syns det facinerende å se på når magen rister jevnlig..

ORIGINAL: lillemora

noen som kan høre når han promper? det kan jeg.. veldi flaut viss du liksom sitter med noen folk så plutseli hører du en liten promp kan liksom ikke peke ned på magen og smile heller=)

Hikking ja! Men promping nei - det kan jeg ikke si at jeg har merket noe til [:'(]

ORIGINAL: lillemora

noen som kan høre når han promper? det kan jeg.. veldi flaut viss du liksom sitter med noen folk så plutseli hører du en liten promp kan liksom ikke peke ned på magen og smile heller=)

Nei det har ikke jeg heller merket noe til.. [8|]

Back
Topp