Bare lurer på en ting: dere som har hikkebabyer, hvor kjenner dere hikkingen best? Jeg kjenner det best lengst nede i bekkenet, men resten av fosteret rister selvfølgelig og. Er litt bekymret for leiet (setefødsel forrige gang) og klarer ikke helt å kjenne om det er baken eller hodet som er ned. Er det ikke hodet som skal riste mest når den lille hikker? Dere som har fått bekreftet hodeleie allerede kan kanskje gi meg noen beroligende svar? Skal til ultralyd den 29. for å sjekke, så jeg håper hun har snudd seg.
Hva med bevegelser nederst i bekkenet? Klarer dere å kjenne forskjell på arm og benspark? Hos meg er det litt vanskelig, for jeg kjenner ofte at det stikker ut et eller annet litt under ribbeina. Da blir jeg overbevist om at det må være en fot, helt til jeg kjenner bevegelser nede og. Kan selvfølgelig være armene men det er ikke lett!
Takker for svar...!
Hva med bevegelser nederst i bekkenet? Klarer dere å kjenne forskjell på arm og benspark? Hos meg er det litt vanskelig, for jeg kjenner ofte at det stikker ut et eller annet litt under ribbeina. Da blir jeg overbevist om at det må være en fot, helt til jeg kjenner bevegelser nede og. Kan selvfølgelig være armene men det er ikke lett!
Takker for svar...!