hikking

August16spire

Elsker forumet
mange som har hikke babiser?[:)]
her hikker hun minst 3ganger pr dag,så bruker hun å småkjefte litt når hun hikker.
stakkars,må være så irriterende,hikker er ikke noe særlig[;)]

jepp[8D] lik pappan sin[8D] hikker når han er sulten, å når han er mett[8D] å heeelt uten grunn[;)] åsså blir han irritert å gaper til innimellom, å provoserer frem hosting[8D]

Jepp, baby'n min hikker minst en gang om dagen, helst oftere... når han likevel skal drikke, så hjelper som regel det på hikkinga, men ellers er det ikke så mye å få gjort med det...

min og hikker 2 - 3 ganger daglig..
men syter ikke om ikke hikkingen ikke er "intens"

jepp, spesielt i forbindelse med raping/smågulp etter amming, plagsomt!!! [:@]

Jepp! Hyppig hikking og nysing på g her[8D]

Jeg har merket at pia mi hikker når hu blir litt kald, så aldri uten teppe her[:D]

jeepp jepp. hUsker hun hikket masse i magen også

Samme her! Men har funnet ut at det hjelper hvis han får 3 sup med pupp;) Da stopper det med en gang. Har også lest at man kan gi en teskje med vann, hvis babyen plages av det så klart.

jepp, her er det også mye hikking om dagen. Men det er blitt litt mindre nå enn tidligere. Før kunne han hikke 4-5 ganger om dagen, men nå kanskje 2 ganger. 

Hikking her også [:)] Hikkup!!! Men det e jo bare sunt. Helsesøster sa at det var veldig bra [:D]

yupp,snuppa hikker minst 1g om dagen!!

Hikker her også ja. Kommer som regel ei stund etter mat, så da blir det et par slurker til og så er det borte [:)]

Spurte helsesøster om tips til å få bort hikken (var da jeg fikk ammetipset) og da lurte hun på hvorfor jeg ville ha den bort, siden babyen ikke blei plaga av det. Men jeg synes da det virker som han ikke synes det er noe behagelig, blir ganske irritert av seg når han hikker, og det skjønner jeg jo godt [:)]

Lillemann hikket mer før, men nå er det kanskje par ganger i uka.. HS sa det var fordi de vokser - det er jo bra :-) Gjerne mer hikking her i gården..

Her hikkes det til den store gullmedaljen hver dag[:D] Han hikket mye inni magen også [8D]

her og! [8D] Frida-Mikelas kallenavn er nå mr. hickup! Synger på sangen hele dagen lang merker jeg [:D]

Back
Topp