hikker..

tinejento

Elsker forumet
Nå ligger småen og hikker[:)] for hvert hikk dunker han hode/skulder borti skambenet mitt.. hehe... første gang jeg har kjent hikken så tydelig[:D][;)]

Hehe ja tidig med det.. bare kjenner hele magen hoppe, og som du sier at hun dunker hodet sitt i skambenet

Kjente hikking for noen uker siden ja[:)]  Jordmora hørte det først da, så nå vet jeg hvordan det kjennes[:D]

ORIGINAL: Pivi

Kjente hikking for noen uker siden ja[:)]  Jordmora hørte det først da, så nå vet jeg hvordan det kjennes[:D]

er en litt uvant følelse for meg hvertfall!![8D][:D]

ORIGINAL: MsMarte

her kommer hikkinga som oftest da jeg prøver å sove, nesten som om hun vil plage meg[:D]

hehe, så moro!![8D][:)] 
Her hikker han støtt og stadig, lurte virkelig på hva det var første gangen, men nå er d bare en herlig følelse!![:)]

Tror ikke noen av mine har hatt hikke, jeg[8|]

Hørt mange andre beskrive det, men.. nei, ikkeno hikking på noen av disse to gullungene[8|]

her hikkes det stadig vekk. spesielt etter at jeg har spist mat (og det skjer jo ganske ofte for tia [&:])

Ja her hikkes det hele tiden... Bekymrer meg over det også eg da [:-] Er det for mye, er det for lite??? Blir sprø av meg selv! Hønemor...

Hvordan kjenes hikke ut?????

ORIGINAL: elkva

Hos meg kjennes det ut som rytmiske dunk.

ORIGINAL: maiblomst

Ja her hikkes det hele tiden... Bekymrer meg over det også eg da [:-] Er det for mye, er det for lite??? Blir sprø av meg selv! Hønemor...

Er visst helt normalt og sunt for fosteret å hikke..

Bare meg som ikke får oppleve det, kansje?[8|]  Sikkert fordi jeg er så "godt polstra"[:'(]

Jeg har heller ikke merket noe hikking, men veldig mye spark. 

Jeg har heller ikke merket noe hikking, men veldig mye spark. 

åå godt å høre at mine barn ikke er de eneste som ikke plager mamman sin med hikking[8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Bare meg som ikke får oppleve det, kansje?[8|]  Sikkert fordi jeg er så "godt polstra"[:'(]

Neimen kjære deg he he! Polstring har virkelig eg også! Det spiller ingen rolle [;)] 

ORIGINAL: ThereseAa

Hos meg kjennes det ut som rytmiske dunk.

Her også! Ser at magen dirrer på en måte[:D]

Neimen kjære deg he he! Polstring har virkelig eg også! Det spiller ingen rolle [;)] 

så sant så sant!! eg har masse polstring og eg kjenner masse hikking. kanskje min berre drikke meir glupsk en din og derfor så hikke h*n masse?[:D] ikkje godt å vete!

ORIGINAL: frøken my

så sant så sant!! eg har masse polstring og eg kjenner masse hikking. kanskje min berre drikke meir glupsk en din og derfor så hikke h*n masse?[:D] ikkje godt å vete!

Ikkegodt å si..
Hikking er iallefall ikke noe jeg plages mye med, nei..
Lillemann hikka mye etter at han var født, da[8D] teller sikkert det også[8D]

tihi.. han sparte det til han kom ut[:D][:D]

Back
Topp