Hikkeguri

Veroniceen

Glad i forumet
Er det flere enn meg som har en hikker i magen?!
Jeg blir så sliten av det, er flere ganger daglig, mange ganger holder hun på i over en time... Er dette normalt? Det går aldri en dag uten at hun hikker...

Jeg har faktisk venta litt på at det skulle skje, for det er det så mange som sier, men har enda ikke opplevd noe hikking her..

Hørtes slitsomt ut.Men er jo god trening for den lille da[:)]

Har heller ikke merket noe til hikking, romsterer mye,men ikke noe som jeg kan si er hikking.

Jeg har en som hikker også. Ikke så mye som din baby da. Min hikker en gang hver kveld, men aldri lengre enn 10-15 minutter. Han er lik sin storebror, for første gang jeg var gravid hikket det hele tiden i magen, mange ganger hver dag og lenge... Kommer av at noen drikker mye fostervann

Jepp en stoooor hikker... helt sykt å kjenne!! Ser magen løfter seg hver gang..he he he

Har flere timer om dagen med hikking selv [8D] Men fordelt på flere ganger også da, synes ikke det er spesielt slitsomt da, bare litt komisk[8D] Så får folk kjent også [:)]

ORIGINAL: Pinata

Jepp en stoooor hikker... helt sykt å kjenne!! Ser magen løfter seg hver gang..he he he

Sånn er det her å! Hun satte i gang sist jeg var hos jordmor og jordmor holdt på å le se ihjel!! Hun hadde aldri sett noen hikke så kraftig og lenge før! Er jo koselig å kjenne livstegn fra ho, men litt slitsomt i lengden.

Han her hikker stort sett hver dag. Men ikke så veldig lenge av gangen heldigvis, for det er ganske irriterende. Det gikk en god stund før det faktisk gikk opp for meg at det var hikking han drev med da, hadde sett for meg at det skulle kjennes annerledes ut. Men har vært klar over det et par uker nå.

Hei snupp:)
Lillemor her har også begynt å hikke... Ikke så veldig mye, men kanskje 1 gang om dagen... og da holder hun på alt fra 10 min til 30 min:)

Her hikker det også hver dag, ofte flere ganger om dagen. Det gjorde førstemann også [:)] babyen drikker jo mye fostervann, så kanskje det kan ha noe med det å gjøre?

Jeg merker det av og til når jeg har lagt meg til å sove. Litt svak rytmisk dunking, men det plager meg ikke noe nevneverdig. [:)]

ORIGINAL: Veroniceen

Er det flere enn meg som har en hikker i magen?!
Jeg blir så sliten av det, er flere ganger daglig, mange ganger holder hun på i over en time... Er dette normalt? Det går aldri en dag uten at hun hikker...

Jeg har det heeelt likt! Og det skjer vanligvis når jeg sitter i ro/VIL ha ro[8D] veldig ofte begynner hun midt på natta, når jeg står opp for å drikke vann eller tisse, og da er det vanskelig å få sove igjen etterpå[:'(]

hikking er ufattelig ekkelt hehe!!

Er ikke så mye hikking inne her ENNÅ! Husker det fra sist!

Ja! En liten hikkeguri her og! ;)

Hikker flere ganger iløpet av dagen og lenge hver gang.
Har gjordt det i noen uker nå.

Hikking er kun positivt for lille baby, de blir ikke plaget av det. :)

Jeg kjenner kun noen små rytmiske rykk helt nederst i magen, så synes bare det er koselig enn så lenge[:)]

Back
Topp