hikke

Reduce

Forumet er livet
merker dere at babyene deres hikker?
Babyen min hikker vel litt mye syntes jeg.. blir nesten bekymret, hun hikker fra 4 til 6 ganger om dagen, og da kan hun holde på i 30-45 min... er ikke det litt vel lenge og ofte?[&:]

hehe godt å høre at det er normalt...

merkelig hva man bekymmrer seg for[:D][8|]

ORIGINAL: kjersti1234

hehe godt å høre at det er normalt...

merkelig hva man bekymmrer seg for[:D][8|]

Ja, for nå er det nesten sånn at eg blir bekymret for eg har ikkje opplevd at han hikker.... [8|]

Ja, for nå er det nesten sånn at eg blir bekymret for eg har ikkje opplevd at han hikker....

Nei uff det må du ikke bli..
Grunnen til at jeg bekymret meg var at jeg aldri opplevde at datteren min hikket når jeg var gravid med henne. Så dette var liksom noe helt nytt for meg og lurte bare på om det var normalt med så masse hikking.

Jepp her hikkes det i ett sett også, har gjort det i flere mnd nå. Kan bli litt plagsomt til tider, særlig når jeg skal sove.

hikker her også, i hvertfall en to tre gager om dagen, det er bare bra, viser at refleksene er i orden hos babyen, fikk jeg beskjed om...[:D]

Har ikke vært så oppmerksom på det med hikke, men jeg tror jeg har kjent det. Er det som små rytmiske "nykk" som kommer ganske fort etter hverandre og holder på en liten stund?

ORIGINAL: Lilly86

Har ikke vært så oppmerksom på det med hikke, men jeg tror jeg har kjent det. Er det som små rytmiske "nykk" som kommer ganske fort etter hverandre og holder på en liten stund?

Jepp sånn ville jeg beskrevet det.

Jepp...kjenner det jeg oxo...mindre nå enn tidligere...men i uke 28+29 merket jeg det mye:)

Back
Topp