Hikke

Rawyn

Elsker forumet
Hikker barnet deres mye? [8|]

Det gjør jenta mi. Er usikker på om det er vanlig å hikke så mye som hun gjør. Syns hun hikker sinnsykt mye. [8D]

Mye hikking her også

Spurte helsesøster og det er helt normalt og ikke farlig - ser jo litt vondt ut fordi de bruker hele kroppen når de hikker, men det er nok ikke noe vi kan gjøre for at de skal stoppe, evt amme...

Daniella hikker ganske ofte, spes etter at pappa'en har byttet bleie. De begynner gjerne å hikke når de blir kald.
For å bli kvitt hikken ammer jeg henne og noen ganger blir hun lagt på magen slik at hun kan bli kvitt hikken selv. Fungerer fint begge deler[:)]

dennis hikker ganske mye han og... hikker ganske lenge a gangen også...[&:] da han er lei å ikke begynner han å gråte[:(]
stakars noen ganger da han sover våkner han av at han hikker og[&:]

ja håper det blir mindre etterhvert[:)] helse søstra mi sa også at det er helt normalt...hu sa noe om å gi ham en dråpe vann,har noen prøvd det? har det hjulpet.... ikke hjulpet her [:'(]

Mye hikking her også.. [:D]

hikking flere ganger hver dag, pleier som regel vekk når du ammer [;)]

ORIGINAL: missy1984

dennis hikker ganske mye han og... hikker ganske lenge a gangen også...[&:] da han er lei å ikke begynner han å gråte[:(]
stakars noen ganger da han sover våkner han av at han hikker og[&:]

ja håper det blir mindre etterhvert[:)] helse søstra mi sa også at det er helt normalt...hu sa noe om å gi ham en dråpe vann,har noen prøvd det? har det hjulpet.... ikke hjulpet her [:'(]

Det gjør jenta mi også. Derfor jeg er litt bekymret. Fikk beskjed på sykehuset om å gi henne litt vann på flaska hvis hun hikker, men nå som jeg ammer får hun heller litt morsmelk når hun hikker og da stopper det rimelig fort. [:)] Har vært redd for at det kom av at jeg ikke fikk henne til å rape riktig eller noe sånt. [8|]

Blitt mye mindre hikking her nå, men hvis han hikker får han en slurk vann på flaske og da slutter det med en gang!

Back
Topp