Hikke?

J.Kalin

Flørter med forumet
Er det mulig å kjenne hikke fra fosteret i uke 25? Er såå sikker på at det jeg kjente fra magen i går var hikke, og kjenner det samme i dag igjen! Om det ikke er mulig så tidlig, så må jo fosteret ha lemus eller noe i en arm eller fot som dunker jevnt og trutt så lenge :laughing001

Tror det er ganske lenge siden de kunne hikke, men jeg tror ikke jeg noen gang har kjent det :p

Jeg kjente det tidlig forrige gang, når han lå med hodet nedi bekkenet. Det gjorde han hele svangerskapet. Hele skjelettet mitt ristet når han hikket :hilarious:

23+6 idag og kjente hikke et par ganger siste uken. Ingen tvil om at det er hikke, kjenner det igjen. Venter nr 4.

Jeg kjente det tidlig forrige gang, når han lå med hodet nedi bekkenet. Det gjorde han hele svangerskapet. Hele skjelettet mitt ristet når han hikket :hilarious:
Ja tror det er det samme som skjer her med at han ligger ned mot bekkenet og
23+6 idag og kjente hikke et par ganger siste uken. Ingen tvil om at det er hikke, kjenner det igjen. Venter nr 4.
Tror jeg egentlig har kjent hikken tidligere, men har bare ikke registrert det siden han var litt mindre og at han som oftes rører på seg samtidig. Men nå føles det veldig tydelig når det først kjennes! Venter nr 2.

Back
Topp