Hikke

Lilutta

Forumet er livet
Oktoberlykke2020❤
☀️Påskeliljene 2026☀️
Lille i magen hikker stadig, og jeg kjenner det helt nede ved blæra. Tror han ligger med hodet ned nå. Bare lurer på hvor dere andre kjenner hikkingen hen, og hvordan tror dere baby ligger?

Kjente at baby hikket for første gang i dag. Kjente det da nede ved blæra som du sier. Tror frøkna lå med hodet ned når hun hikket, men tror hun har snudd seg i seteleie igjen nå i kveld, for kjenner nå mye spark nedover. Syns hun turner mye inni der, og veksler veldig i hvordan hun ligger:hilarious:

Mye hikke i går, samme sted som du beskriver. Sist vi sjekka lå han med hodet ned :)

Jeg veit ikke helt hvordan jeg kan vite at det er hikke.. kjenner mye forskjellig inni der, men aner ikke om noe av det har vært hikke. Kommer noen litt jevnlige dult noen ganger, men er jo rart å skulle kjenne hikke såå godt..

Hei! Jeg lurer også på dette med hikke :happy: hvor lenge varer det hos dere og hvordan kjennes det ut? Tror jeg hadde det i dag for første gang. Kjentes ut som puls.

Han hos meg hikker nesten hver dag. Jeg synes det kjennes ut som en rytmisk dunking, nesten som en veldig kraftig puls hvert 2-3 sekund. Om jeg ligger på ryggen ser jeg en pulsering på magen også. :p

Jeg har enda ikke kjent hikking :hilarious: 27+4

Jeg veit ikke helt hvordan jeg kan vite at det er hikke.. kjenner mye forskjellig inni der, men aner ikke om noe av det har vært hikke. Kommer noen litt jevnlige dult noen ganger, men er jo rart å skulle kjenne hikke såå godt..
Hos meg kjenner jeg dunk som kommer med ca 1sek mellomrom. Det varer gjerne i 1-3 minutter. Det er lett for meg å kjenne at det er hikke ivertfall og jeg kjenner det godt når det skjer da baby ikke klarer å bevisst sparke/røre på seg med så fast rytme:)

Jm sa til meg at ikke alle babyer hikker ;) så ikke noe farlig om din ikke gjør det :happy:
jeg kjente det ikke før i slutten av svangerskapet sist gang, så kan være samme tingen her også! :) men godt å vite at alle gjør det ikke :)

Mye hikke her for tiden, særlig siste uka. Har og noen ganger kjent det nede ved blæra, men senere på dagen kan det være opp mot ribbeina. Er 30+1 og turner fortsatt rundt. Ligger mye sidelengs også.

Jeg har Ikke kjent noe jeg føler som hikke.. 31+0 Men utrolig mye aktivitet og føles ut som hun kun ligger på høyre side :Heartpink

Back
Topp