Hikke

Takk for svar! :) Det ble heldigvis mer bevegelse her etterhvert, men greit å vite til senere.

Kjenner dere også hikkingen spesielt godt på ett område i magen?:) Jeg kan holde fingrene over et spesielt punkt, også kjenner jeg at det dunker ekstra hardt. Hvor på baby er dette, mon tro? Brystet?
Jeg driver å følger med litt, for hun ligger i seteleie :joyful: jeg er ikke stressa enda altså, men spennende å følge med på om hun flytter på seg.

Kjenner dere også hikkingen spesielt godt på ett område i magen?:) Jeg kan holde fingrene over et spesielt punkt, også kjenner jeg at det dunker ekstra hardt. Hvor på baby er dette, mon tro? Brystet?
Jeg driver å følger med litt, for hun ligger i seteleie :joyful: jeg er ikke stressa enda altså, men spennende å følge med på om hun flytter på seg.

varierer veldig her, selv om hun ligger likt ;)

I dag hadde lille hikke under CTG :D Det var skikkelig gøy å høre på det samtidig som jeg kjente det :)

Har merka mer hikke de siste dagene. Det er så koselig! Merker det på samme plass også nå, så når det skjer, så følger jeg ekstra godt med:)

Her hikkes det flere ganger daglig. Nå i det siste ser jeg magen hoppe for hvert hikk. Super kos å følge med på:joyful:

Back
Topp