Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepps, opptil flere ganger for dagenFlere som har baby i magen som hikker hver eneste dag?
Minst en gang til dagen her. Sånne søte små dult helt nederst på venstre side. Det er litt søtt, men det kan fort bli irriterende også. haha
Det er nok bare hvordan babyen ligger.Han har hikket hver dag den siste uken, opptil flere ganger per dag Men jeg kjenner det nederst på høyre side av magen. Ser at en del av dette forteller at dere merker det på venstre side. Har dette noe å si?
Det er nok bare hvordan babyen ligger.
Jeg vet at hodet er festet og ryggen er på venstre side. Så sparker den masse på høyre siden.. så tenker det er naturlig at jeg kjenner hikken mest på venstre side pga ryggen.
Herlig!Å! Aner ikke om han har festet hodet enda, men han har ligget den veien et par uker nå. Kjenner tilsvarende bevegelser som du beskriver bare på motsatt side av magen.
Herlig!
Jeg vet bare det fordi jordmor sa det på forrige sv.kontroll.
Jeg trodde barnet lå på tvers, siden jeg kjente en rund og butt kul på hver side, men det viste seg at den ene siden var ryggen.
Og de siste ukene er det bare spark på motsatt side og opp i ribbeina.
Hvis baby er rolig, men hikker; teller dere det som et godt livstegn? Jeg har kjent mye bevegelse i dag, men ble liggende nå og tenke at jeg bruker å kjenne mer bevegelse etter å ha lagt meg. Gikk og drakk et kaldt glass vann, og nå hikker hun. Er det å kjenne liv på lik linje som spark/bevegelse?
Hvis baby er rolig, men hikker; teller dere det som et godt livstegn? Jeg har kjent mye bevegelse i dag, men ble liggende nå og tenke at jeg bruker å kjenne mer bevegelse etter å ha lagt meg. Gikk og drakk et kaldt glass vann, og nå hikker hun. Er det å kjenne liv på lik linje som spark/bevegelse?