Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en baby som hikker dagligNoen andre som kjenne hyppig hikke?
Ja, kjenner det hver dag! Ganske rytmisk hikke med rundt 1-2 sekunder i mellom hvert hikk. På det lengste tror jeg hikken har vart i et kvarter![]()

Oi er det det som er hikking? Jeg trodde det var hjertet til babyen. At han hadde magen rett inntil min, derfor jeg merket det. Merker også sånn rytmisk «dunk» i 1-2 sek, også stille i 1-2 sek så pån igjen![]()
Haha, ja er ganske sikker på det! Mannen min klarer å høre hjerterytmen hvis han lytter med øret nederst på magen. Har hørt hjerterytmen samtidig som han har kjent hikken, og det var ganske stor forskjell på de lydene/rytmen i følge samboer![]()
Hææ... oi ok da ble jeg faktisk veldig usikker på om det er hikking eller hjertebank jeg merkerhvordan merker du forskjellen på de to?
![]()
Jeg klarer ikke høre hjerterytmen til fosteret, det er det kun mannen min som hører hvis han lytter på «riktig» plass (viktig at han legger øret godt inntil magen, og at det er helt stille rundt oss). Spørs veldig på hvor ryggen til fosteret ligger i livmoren. Den siste uken har han funnet hjerterytmen helt nederst til høyre. Rytmen er jo ganske rask, og lett å skille fra både hikking og min egen hjerterytme. Hikkingen kan både jeg om mannen kjenne som vibrasjoner ved å holde hånden på magen. Da er det ikke nødvendig å lytte
Håper det var greit forklart!

Ahaaa skjønner! Nei da er det nok hikking som alltid har vært her. Som jeg trodde var hjertebank. Før nå. LOL. Førstegangs![]()