Hikke

tonjevsg

Flørter med forumet
Merker at babyen hikker opp til flere ganger daglig. Det kiler i hele kroppen og kan vare mange minutter[:D]
Er det flere som opplever dette?

Ja...
*hikk hikk* [:)]

Av og til kjennes det ut som spark. Visste ikke at det var så kraftig [:)]

Kjenner det iblant, merker at de er mer rytmiske enn spark liksom [:)]

masse hikking her også.
Synes synd på henne, prøver å stryke henne over det jeg tror er ryggen, vet ikke om det virker, men jeg prøver jo bare å hjelpe henne da

veeeldig mye hikking her ja! helt nede i bekkenet, kjenner godt att hode ligger ned når h*n hikker ja...[:)]

Lille stakkars baby hikker mye på kveldstid her.. Sambo var så heldig og å fikk kjenne her en kveld[:D]

Leste i en annen debatt at hikking var bra, for babyen trente opp lungene eller noe sånt[;)]

ORIGINAL: Happy84

Lille stakkars baby hikker mye på kveldstid her.. Sambo var så heldig og å fikk kjenne her en kveld[:D]

Leste i en annen debatt at hikking var bra, for babyen trente opp lungene eller noe sånt[;)]

ja, å øver seg å svelge[:)][:)] slik att h*n kan de til h*n skal suge på puppen[:)] fantastisk att babyene våre ligger inni magen å lærer seg ting[;)]

I dag var det faktisk første gang jeg var helt 100% sikker på at det var hikking! kilte litt men var ikke ubehagelig. Det ga seg ganske så fort også

jeg merker det mange gnger daglig jeg xD
å hun ligger så langt nede nå så det vibrerer i rompa mi hver gang jentungen hikker xD
Kjmepe gøy synes jeg.. haha

Back
Topp