Hikke?

Bondefrua

Betatt av forumet
Lille i magen har innimellom bevegelser som er veldig rytmiske, kan det være hikke allerede?? Kjennes veldig ut som hikke. Kan ikke huske at storebrødrene begynte å hikke så tidlig. Er uke 23+1 nå.

Jeg kjenner og rytmiske bevegelser noen ganger :) har lest et sted at de begynner å hikke rundt denne tiden :) jenta mi hadde iallefall fostervann i magesekken på oul, så da er det nok sannsynlig at de også kan hikke nå :)

Jeg kjenner og rytmiske bevegelser noen ganger :) har lest et sted at de begynner å hikke rundt denne tiden :) jenta mi hadde iallefall fostervann i magesekken på oul, så da er det nok sannsynlig at de også kan hikke nå :)

Da er det nok hikke jeg kjenner også :) var på ul i går ( forsøkskanin for leger under opplæring) og så lille lå og svelget masse fostervann, både magesekk og blære var full :)

Og imens jeg skriver om hikke begynner lille i magen med sine rytmiske hopp ;)

Rytmiske hopp her og, opplevde vel første gang for halvannen uke siden, er 24+1 idag :)

Er det så ille som mamma skal ha det til? Mamma takler ikke hikking etter å ha gått gravid med meg, noen ganger har det vært så ille at jeg tror hun vil drepe meg eller no :-P

Er det så ille som mamma skal ha det til? Mamma takler ikke hikking etter å ha gått gravid med meg, noen ganger har det vært så ille at jeg tror hun vil drepe meg eller no :-P

Hehe, er ikke noe irriterende enda, men på slutten kan man bli passe lei ja, hele bukhula fylt opp av en kropp som hikker, og gjerne sparker litt ekstra etter hvert hikk ;) stor forskjell på hvor mye babyer hikker også da. er utrolig deilig å få magen sin for seg selv igjen etter endt svangerskap uansett :)

Hehe, er ikke noe irriterende enda, men på slutten kan man bli passe lei ja, hele bukhula fylt opp av en kropp som hikker, og gjerne sparker litt ekstra etter hvert hikk ;) stor forskjell på hvor mye babyer hikker også da. er utrolig deilig å få magen sin for seg selv igjen etter endt svangerskap uansett :)

Kan tenke meg det :-) Nå er det jo bare kos med den lille som ligger inni der og vokser og sparker ;-)

Back
Topp