Hikke

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Hvor ofte hikker babyene deres? Her har jeg kjent hikking 3-4 ganger i uka siden uke 24, er 31+5 i dag :) varierer litt hvor lenge hun hikker om gangen, men alltid noen minutter iallefall.

La merke til hikkingen for 1-2 uker siden, er 31+1 idag. Syns det er utrolig morsomt egentlig, magen hopper opp og ned:p Frøkna her hikker kanskje 3-4 ganger i uken her også, men hvor lenge varierer faktisk litt, sitter egentlig ikke å teller, men det kan være opp til 5 min.

Usikker på hva som er hikking og spark jeg:o haha
Så jeg vet ikke...

Usikker på hva som er hikking og spark jeg:o haha
Så jeg vet ikke...

Når babyen hikker hos meg er det ingen tvil - rytmiske hopp som kommer med 2-3 sekunders mellomrom, og sånn holder hun det gående i noen minutter :P det gjør det lettere å merke hvordan hun ligger da, for jeg regner med at det er brystkassen som beveger seg (?)

er 29+4 og kjent hikke i over en mnd. det hikkes hver dag, alt fra 2-4 ganger. var helt likt med storebror :)

31+4, og her hikkes det omtrent daglig:p av og til 2-3 ganger om dagen..

Når babyen hikker hos meg er det ingen tvil - rytmiske hopp som kommer med 2-3 sekunders mellomrom, og sånn holder hun det gående i noen minutter :P det gjør det lettere å merke hvordan hun ligger da, for jeg regner med at det er brystkassen som beveger seg (?)

Ikke vet jeg, men nå syns jeg det hopper uansett da:p og den dumme morkaka blokkerer jo for litt spark her føler jeg:o

Samme her.. Usikker på om jeg har kjent det :p Jordmor spurte meg idag om det, men måtte bare svare "øøøh, vet ikke helt" :p

Godt det ikke bare er meg da:p hehe

Ikke vet jeg, men nå syns jeg det hopper uansett da:p og den dumme morkaka blokkerer jo for litt spark her føler jeg:o

Jenta her beveger seg jo nesten ingenting da, så er nok derfor det er så lett å skille spark og hikke :P

Jenta her beveger seg jo nesten ingenting da, så er nok derfor det er så lett å skille spark og hikke :P

Det kan være. Her kjenner jeg et eller annet overalt syns jeg. Ned mot rompa, ut til sidene og oppover...tror det er en liten turner, så kanskje greit at morkaka er foran:p hehe

Samme her.. Usikker på om jeg har kjent det :p Jordmor spurte meg idag om det, men måtte bare svare "øøøh, vet ikke helt" :p

Svarte samme sjøl på forrige kontroll, og kommer sikkert til å svare det samme på kontroll på mandag :P

Mi hikker også flere ganger om dagen :) haha rart å kjenne på

Har ikke kjent noe som kan minne om hikking-tror jeg:-)
Lillegutt er utrolig aktiv på alle måter, så kan godt være han kamuflerer det med sprellene sine ellers.

Jeg aner ikke om jeg har kjent det - men noen ganger synes jeg magen nærmest rister og det kanskje er hikking :P for da føles det som om lillegutt har spasmer eller noe ;)

Her hikkes det fra 3-5 ganger om dagen og siste runde er selvfølgelig ved leggetid, kjennes ut som underlivet har fått hikke. Men de to andre barna mine hikket veldig mye også så vet hvordan det kjennes :)

Kan ikke huske å ha sett noe til at hun i magen har fått hikke :p Men vet da ikke helt hvordan det føles, så. Men er endel aktivitet her, så kan godt være både hikking og trampolinehopping som jeg kaller det når hun beveger eg så mye (hun har en tendens til å bruke blæra mi som ei trampoline for tia)

Back
Topp