Hikke

bejbi

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Flere som har kjent det? Sitter og kjenner på hikkingen til baby nå for første gang :-D Har ventet på det, men først nå (26+0) jeg kjenner det :-) Syns å huske jeg kjente det tidligere sist..

Er 24 uker, har hikket i kanskje to uker. Hikker nesten hele tiden :p

<3 29.12.14 <3

Jeg har kjent det, ja. Men bare et par ganger :p ganske merkelig følelse egentlig!

Hehe ja! Føles rart, også synd jeg så synd på lille for der er jo slitsomt å hikke :p

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Flere som har kjent det? Sitter og kjenner på hikkingen til baby nå for første gang :-D Har ventet på det, men først nå (26+0) jeg kjenner det :) Syns å huske jeg kjente det tidligere sist..

Merket det første gang rett før ukeskifte til 27+0 :)
Husker ikke når jeg kjente det med første.

Storesøster hikket mye i magen! Men jeg har ikke kjent noe hikking enda tror jeg (uke 25) :-)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 26.12.14☆

Kjente første hikking i uke 22.

Sent from my iPhone using BV Forum

Holdt på å bli gal av vikingene til førstemann, ikke kjent noe til det denne gangen enda:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag kjente jeg hikke for første gang. :D Litt koslig, samtidig som jeg syntes litt synd på han også. :o

Haha:D jeg er så treg! Det er jo det jeg kjenner jo! Haha:) kjenner det ofte, flere ganger for dag.

Hehe ja! Føles rart, også synd jeg så synd på lille for der er jo slitsomt å hikke :p

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Har følt på det samme :-p Men kanskje det er litt spennende for baby, ikke så mye variasjon i hverdagen inni magehuset akkurat :-p

Back
Topp