Hikke

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Hikker babyen deres mye? Kan ikke huske at det har vert så mye hikking i de forrige sv.skapene. Jeg er 31 uker og babyen har hikket seg gjennom en mnd nå.. :) Skikkelig hikkebaby. Er jo bra det... men den kan jo godt sove litt også. hehe

Jeg har bare merket hikking to ganger til nå (snart 30 uker), men det tar seg vel sikkert opp. I tidligere svangerskap har det i hvert fall blitt mer hikking nærmere termin.

jeg tror den øver seg på å puste.. så den svelger sikkert mye fostervann. :) Du kjenner sånne rytmiske dunk i magen liksom. nesten som svake spark, bare at det er rytmisk.

Har ikke kjent hikke enda jeg, ikke som jeg vet hvertfall :p
Men det kommer vel :)

Hihihi.
Snakk om å hikke.
Nå tror jeg jammen meg det er hikke på gang her :p
Veldig rytmisk litt forsiktige dunk helt nederst i magen. Jeg vet han ligger med hodet ned, så det kan vel stemme det da :p

Jeg har også merket det et par ganger- først trodde jeg tv1 var veldig ivrig på spark/boksing, men så var det så hyppige og rytmiske bevegelser at jeg skjønte det måtte være hikke :) Syns det var hysterisk morsomt jeg :) Skal ikke så mye til for tiden ;)

Dette er tredje svangerskapet mitt, og jeg har aldri kjent noe hikking. Eller så er jeg bare for dum til å skjønne hva det er :P

Her hikkes det støtt! Forferdelig irriterende til tider :P

Passasjeren min hikker han også, ja. Har kjent det i ei uke eller to, kanskje. Så å si daglig :-)

Nå tror jeg sannelig at min hikker... Han ligger godt nede mot ryggen min, så det kjennes i grunn som innvendige promper/fiser (om dere skjønner hva.jeg mener...).
Kan jo ikke være noe annet for jeg har nettopp tømt meg og er ikke dårlig i magen :D (særdeles detaljert nå, med det tåler dere :p )

Har ikke merket hikke enda. Storebror hikket masse, en husker ikke fra hvilken uke.

Back
Topp