Syns jeg til tider kjenner hikke på babyen. Men husker ikke når det har kommet siste svangerskapene. Kan de hikke så tidlig som uke 26?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan love deg, du kjenner det. Hele babyen dunker med noen sekunders mellomrom. Utrolig vittig. Senere i svangerskapet kan du se utenpå magen når babyen hikker. dunk......dunk.......dunk...Tviler på at jeg skjønner når hun evt hikker
Vi får se om jeg skjønner det daJeg kan love deg, du kjenner det. Hele babyen dunker med noen sekunders mellomrom. Utrolig vittig. Senere i svangerskapet kan du se utenpå magen når babyen hikker. dunk......dunk.......dunk...
Samme herJa, vi fikk se han hikke på oul i uke 18, og har kjent det leeenge utenpå magen selv
Så herligJeg har kjent at babyen hikker i 2-3 uker nå <3 Er 27+2 nå Rytmiske dunk som kommer hvert 3 sekund her og som kan vare en stund Kjente det igjen med en gang fra sist svangerskap
Det er så koselig♡Jeg har kjent at babyen hikker i 2-3 uker nå <3 Er 27+2 nå Rytmiske dunk som kommer hvert 3 sekund her og som kan vare en stund Kjente det igjen med en gang fra sist svangerskap
Det er så koselig♡
Man merker nå at de er ferdig utviklet ja. De skal bare bakes nå
Hihi..
Har kjent det noen uker jeg og men har bare ikke spurt om det før nå. Hehe..
Det er så koselig♡
Man merker nå at de er ferdig utviklet ja. De skal bare bakes nå
Hihi..
Har kjent det noen uker jeg og men har bare ikke spurt om det før nå. Hehe..
Ja, den dirringen syns jeg er ekkel! haha.. Men helt normalt har jeg lest.. *jada, googler alt som skjer i magen*...Etterheving.
Aner ikke om jeg har kjent hikking eller ikke. Er mye rart som foregår i alle fall, og alt fra dirring til ninja-spark. Tror han har tilgang på kinaputter eller småeksplosiver også.
Ikke merket hikking så langt denne gangen. Kanskje han ikke er en hikker, føler det er like greit, for han er jo helt i hundre hele tiden, trenger ikke legge til noe. [emoji23]
Husker fra de forrige at de som hikket en del i magen, hikket en del utenfor også.
Ja, den dirringen syns jeg er ekkel! haha.. Men helt normalt har jeg lest.. *jada, googler alt som skjer i magen*...