Hikke allerede?

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
Syns jeg til tider kjenner hikke på babyen. Men husker ikke når det har kommet siste svangerskapene. Kan de hikke så tidlig som uke 26? :rolleyes:

Tviler på at jeg skjønner når hun evt hikker:eek:
Jeg kan love deg, du kjenner det:hilarious:. Hele babyen dunker med noen sekunders mellomrom. Utrolig vittig. Senere i svangerskapet kan du se utenpå magen når babyen hikker. dunk......dunk.......dunk... :D:D

Jeg kan love deg, du kjenner det:hilarious:. Hele babyen dunker med noen sekunders mellomrom. Utrolig vittig. Senere i svangerskapet kan du se utenpå magen når babyen hikker. dunk......dunk.......dunk... :D:D
Vi får se om jeg skjønner det da:hilarious:

Jeg har kjent at babyen hikker i 2-3 uker nå <3 Er 27+2 nå :-) Rytmiske dunk som kommer hvert 3 sekund her og som kan vare en stund :-) Kjente det igjen med en gang fra sist svangerskap :-)

Jeg har kjent at babyen hikker i 2-3 uker nå <3 Er 27+2 nå :) Rytmiske dunk som kommer hvert 3 sekund her og som kan vare en stund :) Kjente det igjen med en gang fra sist svangerskap :)
Det er så koselig♡
Man merker nå at de er ferdig utviklet ja. De skal bare bakes nå
Hihi..

Har kjent det noen uker jeg og men har bare ikke spurt om det før nå. Hehe..

Det er så koselig♡
Hihi..

Ja, det er sant :-D har kommet langt i svangerskapet nå! Snart er vi i mål <3

Det er så koselig♡
Hihi..

Etterheving. :knegg:

Aner ikke om jeg har kjent hikking eller ikke. Er mye rart som foregår i alle fall, og alt fra dirring til ninja-spark. Tror han har tilgang på kinaputter eller småeksplosiver også. :knegg::Heartblue

Ikke merket hikking så langt denne gangen. Kanskje han ikke er en hikker, føler det er like greit, for han er jo helt i hundre hele tiden, trenger ikke legge til noe. [emoji23]

Husker fra de forrige at de som hikket en del i magen, hikket en del utenfor også.

Etterheving. :knegg:

Aner ikke om jeg har kjent hikking eller ikke. Er mye rart som foregår i alle fall, og alt fra dirring til ninja-spark. Tror han har tilgang på kinaputter eller småeksplosiver også. :knegg::Heartblue
Ja, den dirringen syns jeg er ekkel! haha.. Men helt normalt har jeg lest.. *jada, googler alt som skjer i magen*...

Ikke merket hikking så langt denne gangen. Kanskje han ikke er en hikker, føler det er like greit, for han er jo helt i hundre hele tiden, trenger ikke legge til noe. [emoji23]

Husker fra de forrige at de som hikket en del i magen, hikket en del utenfor også.

Jaa, samme med mine.. Tenkte bare stakkars baby! haha

Ja, den dirringen syns jeg er ekkel! haha.. Men helt normalt har jeg lest.. *jada, googler alt som skjer i magen*...

Ja, den er litt merkelig. Og her kommer den gjerne ganske langt nede også. Hender seg jeg spør han hva i alle dager han holder på med nå da. :knegg:

Men åh, så deilig med liv og røre i magen. :) Om enn noe merkelig og creepy til tider i tillegg. :playful:

Kjenner hikking rett som det er her [emoji4] 28 uker. Var litt usikker på om det var det jeg kjente for noen uker siden, men ingen tvil nå!

Back
Topp